کد خبر : 1993804 | 22 دی 1402 ساعت 11:43 | 110.3K بازدید | 137 دیدگاه

کری کلینزمن برای ژاپن: در فینال می‌بینم‌تان!

یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، می‌گوید پیش‌بینی‌ها از قهرمانی ژاپن در جام ملت‌های آسیا برایش اهمیتی ندارد.

کری کلینزمن برای ژاپن: در فینال می‌بینم‌تان!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد هستند که حضور بازیکنان مطرح تیم ملی کره جنوبی در لیگ‌های معتبر اروپایی و تیم‌های بزرگ باعث شده است که این تیم مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیای 2024 باشد. 

کلینزمن هم از زمان حضورش روی نیمکت این تیم موفق شده نتایج خوبی به دست آورد و از سپتامبر سال گذشته میلادی تا به حال در شش بازی متوالی طعم شکست و حتی تساوی را نچشیده و با شرایط خوبی و قدرتمندانه پا به این رقابت‌ها خواهد گذاشت. 

تیم ملی کره جنوبی 64 سال است که نتوانسته قهرمانی در این مسابقات را تجربه کند و این موضوع حساسیت‌ها روی موفقیت این تیم در قطر را بیش از پیش افزایش داده است. 

1953826

حالا سایت تحلیل داده‌ها و آمار اوپتا اعلام کرده است که ژاپن با 24.8 درصد شانس اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست و کره جنوبی پس از آنها با 14.3 درصد دوم است. سایت اسکور 90 هم پیش‌بینی مشابهی داشته است.

کلینزمن در واکنش به این پیش‌بینی‌ها به خبرنگاران گفت: «من انتظار زیادی از این تورنمنت دارم. این تورنمنت متفاوت است. حریفی که باید بیشتر از همه مراقب و نگرانش باشیم تیم ملی بحرین است. پس از آن است که می‌توانیم به دیدار بعدی فکر کنیم.

این پیش‌بینی‌ها شاید برای هواداران جالب و جذاب باشد، اما برنامه ما فقط این است که روی بازی تمرکز کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم. رقابت سختی در پیش داریم. نمی‌توانیم به ژاپن فکر کنیم. باید با احترام به حریف برای هر بازی آماده شویم. هیچ توجیهی قابل قبول نیست. امیدوارم ژاپن را در فینال ملاقات کنیم، اما الان باید به بازی اول فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها