کد خبر : 1993835 | 22 دی 1402 ساعت 13:34 | 46.7K بازدید | 51 دیدگاه

مادر امباپه تهدیدش کرد: پول زیاد به خیریه نده!

فائزه العماری، مادر کیلیان امباپه، می‌گوید پسرش را تهدید کرده است تا بیشتر از 30 درصد از سود شرکتش را به خیریه‌اش پرداخت نکند.

مادر امباپه تهدیدش کرد: پول زیاد به خیریه نده!

به گزارش "ورزش سه"، العماری فقط مادر امباپه نیست، بلکه به عنوان مدیر برنامه او هم ایفای نقش می‌کند و در طول چند سال اخیر جنجال‌های زیادی درباره رفتارها و تصمیماتش به پا شده است. 

بسیاری معتقد هستند که او نقش مهمی در تصمیم این ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید در سال 2022 داشت و حتی گفته شده بود که این بازیکن دیگر قصد همکاری با او به عنوان مدیر برنامه را ندارد. 

امباپه خیریه‌ای به نام سازمان Inspired by KM راه‌اندازی کرده که در آن به 98 کودک پاریسی که 49 پسر و 49 دختر هستند کمک می‌کند تا هزینه زندگی‌شان را پرداخت کنند و به اهداف بلندپروازانه‌شان برسند. 

1939034

این بازیکن که پیش از این تمامی پاداشش از جام جهانی 2018 روسیه را به این خیریه اهدا کرده بود حالا با تهدید مادرش برای پرداخت پول بیش از حد به این سازمان روبرو شده است. 

حالا روزنامه لو پاریزین مدعی شده است که العماری در گفت‌وگویی اظهار داشته است: «من به کیلیان گفتم که باید زیر 30 درصد پرداخت کند! در غیر این صورت من کاری نمی‌کنم. بازنشسته می‌شوم و مثل بقیه زندگی می‌کنم. برای تعطیلات به مالدیو می‌روم اما برای تو کار نخواهم کرد! او به او گفته بودم 50 درصد اما پس از آن حرف زدیم و 30 درصد شد!»

دیدگاه‌ها