کد خبر : 1993370 | 20 دی 1402 ساعت 12:59 | 37.1K بازدید | 47 دیدگاه

او در رئال بازی می‌کند

بلینگام بهتر از امباپه است، به این دلیل!

امانوئل پتی معتقد است که کیلیان امباپه تا زمانی که از پی اس جی جدا نشود، بهترین بازیکن دنیا نخواهد شد و الان نیز جود بلینگام سطحش بالاتر است.

بلینگام بهتر از امباپه است، به این دلیل!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در رئال مادرید همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

ملی پوش انگلیسی تنها 20 سال دارد ولی در 22 بازی اول خود برای رئال 17 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. بسیاری معتقدند او الان بهترین بازیکن دنیاست و بالاتر از کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار دارد. در ارزشگذاری جدید بازیکنان نیز او اخیرا شماره یک شد.

1975186

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، آرسنال و بارسا، نیز چنین عقیده‌ای دارد. او در مصاحبه‌ای با رادیو تاک اسپورت، در پاسخ به این سوال که آیا جود بلینگام بهترین بازیکن جهان است، پاسخ داد: «بله، زیرا ما در مورد رئال مادرید صحبت می‌کنیم نه پاری سن ژرمن. حقیقت این است که بلینگام یک ستاره است و به هر چیزی که دست بزند تبدیل به طلا می‌شود.»

پتی ادامه داد: «پی اس جی هم باشگاه بزرگی است ولی نه در سطح رئال، بارسا یا منچستریونایتد. رئال دو سال پیش حاضر بود هر رقمی برای امباپه بپردازد اما بازیکن با تمدید قرارداد به رئال پشت کرد.  رئال حس می‌کند کیلیان به آنها خیانت کرده است و نمی‌دانم این درست است یا نه ولی بعید می‌دانم دیگر به او پیشنهاد بدهند. کیلیان برای بهترین شدن بهتر بود به رئال می‌رفت.»

دیدگاه‌ها