کد خبر : 1993839 | 22 دی 1402 ساعت 13:48 | 25.4K بازدید | 19 دیدگاه

طعنه ستاره انگلیسی به یونایتد: حالا به خانه برگشتم

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی، از اینکه بار دیگر پیراهن بروسیا دورتموند را به تن دارد بسیار خوشحال است.

طعنه ستاره انگلیسی به یونایتد: حالا به خانه برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، سانچو روز گذشته بالاخره به صورت رسمی از منچستریونایتد جدا شد تا با قراردادی قرضی و شش ماهه راهی دورتموند شود و بار دیگر پیراهن این تیم را بپوشد. 

این بازیکن در سال 2021 و زمانی که با قراردادی به ارزش 88 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد یکی از بهترین بازیکنان هجومی دنیا به حساب می‌آمد اما شرایط در این تیم به هیچ وجه مطابق انتظارش پیش نرفت. 

درگیری با اریک تن‌هاخ باعث شد که او از ماه سپتامبر تا به حال اجازه بازی یا حتی تمرین با تیم اول را نداشته باشد و به صورت انفرادی در زمین آکادمی یونایتد تمرین کند و بی‌صبرانه منتظر پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی باشد. 

1977409

او پس از پیوستن به دورتموند در گفت‌وگو با تیم رسانه‌ای این باشگاه اظهار داشت: «بازگشتن به اینجا خیلی خوب است. دورتموند برای من شبیه خانه است. اینجا جایی است که دوران حرفه‌ای‌ به عنوان یک فوتبالیست را آغاز کردم. رویای من همیشه همین بود. از اینکه دوباره به اینجا برگشته‌ام خیلی خوشحال هستم. 

البته که برای آمدن عجله دارم. دوست دارم زودتر شروع کنم! فکر می‌کنم هم‌تیمی‌هایم کار را برای من آسان خواهند کرد. از اینجا بودن خوشحالم چون رفتار هواداران با من خوب است. صحبت‌هایی هم با ارین ترزیچ، سباستین کل، هانس یواخیم واتسکه، مارکو رویس و سایر بازیکنان داشتم. همه این‌ها باعث شده است که احساس کنم تصمیم درستی گرفتم.»

دیدگاه‌ها