کد خبر : 1993648 | 21 دی 1402 ساعت 16:00 | 40.7K بازدید | 37 دیدگاه

قرضی تا پایان فصل

رسمی: سانچو به دورتموند برگشت (عکس)

سانچو پس از یک دوره حضور ناموفق در منچستریونایتد، با قراردادی قرضی تا پایان فصل، رسما به باشگاه دورتموند بازگشت.

رسمی: سانچو به دورتموند برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو به عنوان نوجوانی که به منچسترسیتی و پپ گواردیولا پشت کرد، در سال 2017 به سیگنال ایدوناپارک رسید تا تحت نظارت و فشارهای سکوهای وست فالن فوتبال بازی کند. او به قدری در دورتموند آرامش خاطر داشت که خیلی زود شماره هفت دورتموند را به تن کرد و هر زمان از تونل سیگنال ایدوناپارک گذر می‌کرد، صدای هواداران نه ملیت او بود نه نامش بلکه او را به عنوان پسر با اعتماد به نفس دورتموند می‎‌شناختند.

1977416

در نهایت او با انتقالی هنگفت راهی یونایتد شد اما در این باشگاه نتوانست در حد انتظارات نشان دهد. در فصل جاری نیز درگیری او با اریک تن هاخ منجر به خروجش از فهرست یونایتد شد و در ماه‌های اخیر اثری از او در زمین دیده نشد.

1977415

بالاخره پس از دو سال و نیم از زمان انعقاد قراردادی به ارزش 73 میلیون پوند برای حضور در منچستریونایتد، او امروز دوباره به دورتموند ملحق شد. در قرارداد او بند خرید گنجانده نشده است.

قراردادی شش ماهه و قرضی با باشگاه آلمانی امضا شده و سانچو حالا خوشبین است بار دیگر در دورتموند به روزهای اوجش برگردد. او در دوره اول حضورش در دورتموند در 137 بازی 50 گل زده بود و 64 پاس گل نیز داد.

دیدگاه‌ها