کد خبر : 1993857 | 22 دی 1402 ساعت 14:41 | 7.5K بازدید | 4 دیدگاه

برگزاری مسابقات با رصد حراستی و قضایی

اقدام فدراسیون برای جلوگیری از تبانی و شرط‌بندی

فدراسیون فوتبال قصد دارد در هفته‌های پایانی لیگ دسته سوم فوتبال از اقدامات خارج از عرف جلوگیری کند.

اقدام فدراسیون برای جلوگیری از تبانی و شرط‌بندی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته اخبار متعددی درباره تبانی و شرط‌بندی در برخی مسابقات دسته‌های پایین‌تر به خصوص لیگ دسته سوم فوتبال شنیده شده است. حتی برخی افراد در فضای مجازی در این خصوص توضیحاتی دادند و بعضی هم با حضور در کمیته اخلاق گزارش‌هایی را به مقامات فوتبال ارائه کردند.

به همین خاطر با نزدیک شدن به دو هفته پایانی لیگ دسته سوم فدراسیون فوتبال قصد دارد جلوی مسائل ناپسند را بگیرد و با اقدامات ویژه فضا را به سمتی ببرد که نتیجه مسابقات در داخل زمین تعیین شود.

در بیانیه‌ای که سازمان لیگ فوتبال در این باره منتشر کرده، آمده است: «دو هفته پایانی لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تحت نظارت و رصد ارکان قضایی و نظارتی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار می‌شود.»

سازمان لیگ همچنین نوشته است: «با توجه به حساسیت ویژه دو هفته پایانی مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در فصل جاری و پیشگیری از هرگونه رفتار شائبه برانگیز برخی افراد سودجو، طبق سنوات گذشته مسابقات در این مرحله دقیق‌تر از قبل تحت نظارت و رصد ارکان قضایی و نظارتی فدراسیون فوتبال از جمله کمیته‌های اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت تا رقابت‌ها در فضایی کاملا سالم و عادلانه همچون گذشته برگزار شود.»

دیدگاه‌ها