کد خبر : 1993880 | 22 دی 1402 ساعت 16:09 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

از قدرت تیم‌های شرکت‌کننده آگاهیم؛

هکتور کوپر: کار ما در جام ملت‌ها دشوار است

سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه تاکید کرد با وجود حضور تیم‌های قدرتمند در جام ملت‌های آسیا به دنبال حضوری متفاوت در این مسابقات خواهند بود.

هکتور کوپر: کار ما در جام ملت‌ها دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر ازبکستان قرار خواهد گرفت. هکتور کوپر، سرمربی سوریه، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: ما در یک رویارویی دشوار در برابر تیم بزرگی قرار خواهیم گرفت که بازیکنان برجسته‌ای دارد و من آنها را به خوبی می‌شناسم.

وی ادامه داد: باید با تمام قدرت وارد مسابقه شویم تا در آغاز مسیر خود در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه مثبتی کسب کنیم. ما مشتاقانه منتظر حضور متمایز در مسابقات هستیم اما از سختی مسابقات و قدرت تیم‌های شرکت کننده در آن باخبر هستیم.

کوپر در ادامه عنوان کرد: ما از میزان فشار مسابقات آگاه هستیم، اما با آن مقابله خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تا حد امکان بر آن غلبه کنیم. همچنین منتظر حمایت هواداران برای بالا بردن روحیه بازیکنان هستیم.

عمار رمضان، بازیکن تیم ملی سوریه هم که همراه کوپر در این نشست حاضر شده بود، گفت: من هم باید بر اهمیت جام ملت‌های آسیا تاکید کنم. همه تیم‌های شرکت کننده مشتاق هستند تا در بهترین حالت خود ظاهر شوند و به آرزوهای هواداران خود برسند.

این بازیکن در پایان عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا عملکردی افتخارآمیز داشته باشیم. البته بازی اول همیشه مهم‌ترین است و معتقدم شانس پیروزی ما با ازبکستان برابر است.

دیدگاه‌ها