کد خبر : 1993887 | 22 دی 1402 ساعت 16:37 | 41.5K بازدید | 116 دیدگاه

خاطره جالب بیژن طاهری از اسطوره فقید استقلال

ناصر حجازی از باخت پرسپولیس ناراحت شد

بیژن طاهری، پیشکسوت استقلال، خاطره جالبی را از مرحوم ناصر حجازی در زمان حضور در بنگلادش نقل کرد.

ناصر حجازی از باخت پرسپولیس ناراحت شد

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری، شاگرد ناصر حجازی، یکی از افرادی بود که امروز در مراسم رونمایی از کتاب او شرکت کرد و خاطره‌ای جالب را از اسطوره فقید استقلال بر زبان آورد.

طاهری گفت: «خاطرات زیادی از ناصر خان داریم؛ اما یکی از آنها را می‌گویم. زمانی که به بنگلادش رفت، به من گفت تو را هم با خودم می‌برم. گفت که هر روز با نازی خانم تماس بگیرم تا ببینم کی شرایط درست می‌شود. من روزها دنبال دوزاری می‌گشتم تا شب‌ها زنگ بزنم. سه چهار ماه طول کشید تا این اتفاق افتاد و من به بنگلادش رفتم.»

1884973

او ادامه داد: «مهم‌ترین بازی ما با پرسپولیس بود. پرسپولیسی‌ها قبل از بازی می‌گفتند که 6 گل می‌زنند اما ما آن بازی را بردیم. هواداران وارد زمین شدند و خیلی شلوغ بود. ناصر خان دوست نداشت کسی او را ببوسد. مردم هم خیلی تر و تمیز نبودند، اما ناصر خان را بوسیدند و روی سرش ریختند. من ناگهان دیدم ناصر خان روی زمین افتاد.»

طاهری افزود: «شب گفتم به منزل ناصر خان بروم و سری به او بزنم. من خیلی خوشحال بودم و شور و شوق عجیبی داشتم. رفتم دیدم ناصر خان عادی است. گفتم خوشحال نیستید؟ گفت به خاطر کار خودمان خوشحالم اما پرسپولیس از کشور ما آمده و به محمدان بنگلادش باخته است. او بابت این شکست پرسپولیس ناراحت بود که از حس وطن‌دوستی و وطن‌پرستی‌اش نشئت می‌گرفت.»

دیدگاه‌ها