کد خبر : 1993902 | 22 دی 1402 ساعت 17:53 | 73.3K بازدید | 72 دیدگاه

این فصل در اروپا فقط دو مدافع دریبل نخورده‌اند!

ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول و آردین اسمایلی، ستاره امپولی، در فصل جاری تا به حال دریبل نخورده‌اند.

این فصل در اروپا فقط دو مدافع دریبل نخورده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکی از بهترین تیم‌های اروپا در فصل اخیر بوده است و 45 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در همه رقابت‌های داخلی انگلیس و لیگ اروپا هنوز حضور دارد و حذف نشده است. این وضعیت تا حد زیادی به خاطر عملکرد خوب کاپیتان این تیم ویرژیل فن دایک بوده است که در 18 بازی برای تیمش در لیگ به میدان رفته و نمره بسیار خوب 7،53 را برای یک مدافع از سایت گل دریافت کرده است او تنها دو بازی را به دلیل گرفتن کارت قرمز و محرومیت ناشی از آن برای تیمش از دست داد.

حالا آماری عجیب و خیره کننده از او منتشر شده است که در صدر جدول مدافعانی با کمترین تعداد دریبل موفق از کنارشان همراه با آردین اسمایلی، ستاره امپولی قرار گرفته است. فن دایک و اسمایلی هیچ یک در این فصل دریبل نخورده‌اند. مدافع امپولی در 14 بازی به این آمار دست پیدا کرده است و ستاره لیورپول با بازی در لیگی پیچیده‌تر از سری آ ایتالیا و با تعداد بازی بیشتر موفق شده تا از دریبل خوردن خودش جلوگیری کند.

1977780

در رده‌های بعدی هم رادو دراگوشین، خرید جدید تاتنهام از جنوا و ویلیام سالیبا از آرسنال قرار گرفته‌اند که یک بار در فصل جاری دریبل خورده‌اند. آرسنال به لطف سالیبا بهترین خط دفاعی این فصل لیگ برتر را تا اینجای کار در اختیار داشته است. عزری کونسا ستاره تیم شگفتی ساز استون ویلا هم در این فصل تنها دو بار دریبل خورده است و به تیمش کمک کرده است تا فعلا پشت سر لیورپول در جایگاه دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها