کد خبر : 1993933 | 22 دی 1402 ساعت 21:03 | 15.9K بازدید | 50 دیدگاه

در این تورنمنت بالاترین تمرکز را داریم

بیرانوند: اصلا فکر نکنید بازی با فلسطین راحت است

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی اعتقاد دارد که در این مسابقات بازیکنان با تمرکز بیشتری برای حضور در فینال تلاش می‌کنند.

بیرانوند: اصلا فکر نکنید بازی با فلسطین راحت است

به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران با اعتماد به نفس خاصی امیدوار است که در این دوره جام ملت‌های آسیا ایران بتواند در فینال مسابقات حضور پیدا کند و قهرمان شود.

بیرانوند معتقد است که ملی‌پوشان ایران اراده خاصی در این مسابقات دارند و با تمرکز بالایی در این تورنمنت حضور پیدا کرده‌اند.

علیرضا بیرانوند درباره شرایط فلسطین اولین رقیب ایران در جام ملت‌ها گفت: سه بازی آخر فلسطین مقابل ازبکستان، استرالیا و عربستان بازی کرده و بازی‌های خیلی خوبی انجام داده، کادرفنی و آنالیز ایران فیلم سه بازی که انجام دادند را در اتاق همه بازیکنان قرار داده‌اند و هرچند بار که بخواهیم آن را تماشا می‌کنیم.

مردم خواهند دید که فلسطین چقدر پیشرفت کرده و یک بازی خیلی سخت داریم، البته بازی اول تورنمنت‎‌های بزرگ همیشه سخت است، ما به تمام تیم‌هایی که بازی داریم احترام می‌گذاریم و میبینیم که چقدر پیشرفت کردند، بازی خیلی سختی داریم اما ما آمدیم یک کار بزرگ انجام بدیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

1959039

بیرانوند درباره شرایط اردوهای تیم ملی گفت: خداروشکر اردوی خیلی خوبی را در قطر سپری می‌کنیم، هتل و کمپی که هستیم در جام‌جهانی هم همین‌جا حضور داشتیم، همچنین اردوی خیلی خوبی در کیش برگزار کردیم و بازی دوستانه خوبی انجام دادیم، در کیش میزبانی خوبی از ما انجام شد و امیدوارم از یکشنبه بتوانیم خیلی خوب شروع کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی اظهار داشت: این سومین تورنمنت جام‌ملت‌های من است و دو جام جهانی را هم تجربه کرده‌ام، تنها دوره‌ای که میبینم بازیکنان اینقدر تمرکز کردند و درباره بازی‌ها صحبت می‌کنند همین مسابقات است، ما وقتی در کنار هم هستیم این چنین نیست که ذهنمان جای دیگر باشد، مدام در مورد بازی‌ها و تیم‌های جام ملت‌ها صحبت می‌کنیم، جلسات داوری داشتیم، جلسات درون تیمی داشتیم تا بتوانیم رعایت کنیم و اتفاقات دوره‌های قبلی تکرار نشود.

علیرضا بیرانوند ادامه داد: مصمم هستیم که راهی فینال شویم و فکر می‌کنم که بتوانیم موفق شویم، از زمانی که امیر قلعه نویی به تیم ملی آمد صحبت از رفتن به فینال جام‌ملت‌های آسیا بود، مطمئن باشید که با دل و جان بازی می‌کنیم و اشتیاق حضور در فینال را داریم، مردم برای ما دعا کنند، به انرژی هواداران ایران نیاز داریم.

1939723

سردار یک سری مشکلات برایش وجود داشت و در بازی دوستانه نتوانست در کنار ما باشه و خداروشکر بدون مصدومیت به جمع بازیکنان اضافه شد، سردار یکی از بازیکنان کلیدی است و می‌تواند کمک کند.

بیرانوند گفت: با تجربه‌ترین و بلندقامت‌ترین تیم هستیم، با تجربه‌ای که بچه‌های تیم دارند امیدوارم قهرمان شویم و مردم را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها