کد خبر : 1993950 | 22 دی 1402 ساعت 22:28 | 126.5K بازدید | 108 دیدگاه

کلاس فغانی بالاتر از دیدار افتتاحیه جام (عکس)

می‌شود گفت علیرضا فغانی یکبار دیگر قضاوت هوشمندانه و بی‌نقصی ارائه کرد و جریان مسابقه به خوبی تا پایان با مدیریت او پیش رفت.

کلاس فغانی بالاتر از دیدار افتتاحیه جام (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، دیدار افتتاحیه و اختتامیه جام معمولا از اهمیت بالایی برخوردار است که مسئولان چیدمان داوری هر تورنمنتی سعی دارد بهترین داوران و تیم داوری خود را برای این دو مسابقه انتخاب کند.

وقتی نام علیرضا فغانی برای قضاوت مصاف افتتاحیه قطر و لبنان اعلام شد، کسی از این انتخاب تعجب نکرد. فغانی با تجربه حضور در دو جام جهانی و قضاوت فینال آسیا و المپیک و همچنین رده بندی جام جهانی به این مسابقه وارد شده بود و مدیریت این مسابقه کار دشواری برای او نبود.

فغانی در طول بازی مسلط نشان داد و سعی کرد با بازیکنان ارتباط خوبی برای مدیریت بازی داشته باشد و تا جایی که امکان داشت سوت نزد و از کارت زرد استفاده نکرد تا بازی از آهنگی که دارد با تصمیمات او خارج نشود.

اما اوج کار فغانی در نیمه اول مسابقه بود؛ جایی که صحنه‌ای مشکوک به پنالتی و برخورد توپ به دست بازیکن لبنان در محوطه جریمه رخ داد ولی او بازی را ادامه داد.

1977871

داور بین المللی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا برخلاف دوره گذشته با تابعیت استرالیایی حضور دارد، احتمالا بار دیگر تا مراحل پایانی این جام کاندیدای قضاوت خواهد بود، اما حضور استرالیا و ایران می‌تواند شانس او را برای قضاوت در مراحل پایانی تا حدی با توجه به مدعی بودن هر دو تیم کم کند.

دیدگاه‌ها