کد خبر : 1993953 | 22 دی 1402 ساعت 22:42 | 99.4K بازدید | 150 دیدگاه

برای مبارزه در نیم فصل دوم باید تقویت شویم

نکونام به ورزش سه: هیچ لیست سومی نداریم!

سرمربی استقلال می‌گوید که او فقط دو لیست خرید را به مدیریت باشگاه استقلال تحویل داده است.

نکونام به ورزش سه: هیچ لیست سومی نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت یک هفته از آخرین مصاحبه جواد نکونام با رسانه‌ها درخصوص اتفاقات نیم فصل، صدرنشینی آبی پوشان، لیست خرید و جذب بازیکنان لژیونر، اما استقلال تاکنون تحرک خاصی در بازار نقل و انتقالات نداشته و اگر هم این تیم با بازیکنی وارد مذاکره شده، این موضوع مسکوت مانده است.

موضوعی که درخصوص استقلال مطرح است، بحث لیست‌های خرید نکونام است. سرمربی آبی پوشان اسامی بازیکنانی چون علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، اللهیار صیادش منش، امیرحسین حسین زاده، مجید حسینی، محمد محبی، عارف آقاسی و... را به مدیریت باشگاه تحویل داده بود که هیچ کدام از این نفرات به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ مثبت ندادند.

1977880

این موضوع سبب شد تا نکونام به سراغ لیست دوم برود و سرمربی آبی‌ها اسامی جدیدی از جمله فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا شکاری، محمد دانشگر و روبرتو تورس را به مدیریت استقلال تحویل داد. اخباری غیررسمی مبنی بر مخالفت سپاهان با جدایی بازیکنانش در رسانه‌ها منتشر شد و البته گل گهر نیز اعلام کرد نامه‌ای برای جذب تورس از استقلال دریافت نکرده است.

این موضوع سبب شد تا شایعاتی پیرامون لیست جدیدی از سوی سرمربی استقلال منتشر شود. گفته می‌شد که با احتمال منتفی شدن لیست دوم، نکونام لیست سومی را در اختیار مدیریت استقلال قرار داده است تا این نفرات در نقل و انتقالات زمستانی جذب شوند که این موضوع از سوی سرمربی آبی‌ها تکذیب شد.

جواد نکونام در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار ورزش سه داشت، بابت آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیمش ابراز بی اطلاعی کرد و در ادامه نیز اعلام کرد که او هیچ لیست سومی را در اختیار مدیریت باشگاه قرار نداده است.

1977881

نکونام به ورزش سه گفت: من در جریان مسئله نقل و انتقالات باشگاه نیستم اما لیست اول و دوم خود را برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه داده‌ام. برای مبارزه در نیم فصل دوم نیاز به تقویت تیم داریم. لیست دیگری هم نیست و در موقع نقل و انتقالات شایعات زیادی منتشر می‌شود و وجود لیست سوم شایعه است.

بدین ترتیب باید گفت که نکونام تنها همان دو لیست ابتدایی را در اختیار مدیریت استقلال قرار داده است و باید دید که علی خطیر و دیگر مدیران باشگاه چگونه می‌توانند خواسته‌های سرمربی آبی‌ها و بازیکنان مدنظرش را برآورده کنند.

1977882

دیدگاه‌ها