کد خبر : 1993981 | 23 دی 1402 ساعت 00:49 | 20.5K بازدید | 20 دیدگاه

از همه بازیکنانم راضی هستم

سرمربی قطر: قدم به قدم به سمت هدف پیش می‌رویم

مارکز لوپز، سرمربی قطر، پس از پیروزی مقابل لبنان در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

سرمربی قطر: قدم به قدم به سمت هدف پیش می‌رویم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، نیمه اول دیدار افتتاحیه مسابقات برابر لبنان را با گل اکرم عفیف به پایان رساند و سپس المعز علی در نیمه دوم اختلاف را به دو گل رساند. همچنين عفیف در وقت‌های تلف شده گل سوم را وارد دروازه حریف کرد.

لوپز در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه گفت: ما مربیان همیشه بازیکنان انتظار بیشتری خواهیم داشت. من از عملکرد بازیکنان راضی هستم اما مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد و این راهی است که باید طی کرد. ما قدم به قدم و مسابقه به مسابقه پیش خواهیم رفت تا به هدف مورد نظر برسیم.

او در خصوص تقابل با لبنان نیز گفت: بازی را کاملا تحت کنترل داشتیم و از نقاط قوت و ضعف لبنان آگاه بودیم. در نهایت از همه بازیکنان راضی هستم، حتی آنهایی که در بازی شرکت نکردند.

لوپز در پایان تاکید کرد: از فردا باید روی بازی بعدی مقابل تاجیکستان تمرکز کنیم تا بتوانیم یک قدم دیگر به هدف خود نزدیک شویم.

سرمربی اسپانیایی قطر در شرایطی موفق شد جام ملت‌ها را با پیروزی آغاز کند که ماه گذشته و پس از جدایی کارلوس کی روش پرتغالی هدایت این تیم را برعهده گرفت و فرصت زیادی تا آغاز مسابقات نداشت.

دیدگاه‌ها