کد خبر : 1993982 | 23 دی 1402 ساعت 00:56 | 13K بازدید | 36 دیدگاه

بایرن ۳-۰ هوفنهایم: چراغانی شب بکن‌باوئر

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۰ هوفنهایم را شکست بدهد.

بایرن ۳-۰ هوفنهایم: چراغانی شب بکن‌باوئر

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که بایرنی‌ها بازی را با بزرگداشت فرانتس بکن‌باوئر آغاز کردند، این تیم موفق شد با دو گل جمال موسیالا و یک گل از هری کین به پیروزی برسد. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم میهمان در ۱۵ دقیقه پایانی به دلیل اخراج گریشا پرومل با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

ویدئو: 321783
1977953

هوفنهایم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 روی ارسال پرومل، این ماکسیمیلیان بایر بود که می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه والی او از بالای دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت.
در ادامه بایرنی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما برتری آنها به موقعیت ویژه‌ای منجر نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 18، روی اولین موقعیت جدی میزبان، جمال موسیالا گل اول بازی را به ثمر رساند. روی یک حرکت از سمت راست بود که پاس لروی سانه درون محوطه جریمه هوفنهایم به موسیالا رسید و او هم با یک ضربه دقیق از زاویه‌ای نه چندان مناسب، دروازه حریف را باز کرد.

1977952

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بایرن بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 34 چیزی نمانده بود که هوفنهایم به گل تساوی برسد ولی اما ضربه آنتون استاش هم راهی به چهارچوب دروازه بایرن نداشت.
برتری بایرن در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت و در دقیقه 40، روی یک حرکت تیمی خوب، رافائل گررو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دروازه‌بان هوفنهایم با پا دفع کرد.
در ثانیه‌های پایانی این نیمه اول بایرن صاحب موقعیت شد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 هوفنهایم به پایان رسید. 
 نیمه دوم را بایرن بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 چیزی نمانده بود که موسیالا صاحب موقعیت شود اما حضور به موقع استنلی انسوکی این فرصت را از او گرفت.
چهار دقیقه بعد، روی همکاری هری کین و لروی سانه، دروازه هوفنهایم باز شد اما داور به دلیل در آفساید قرار داشتن ستاره انگلیسی، این گل را نپذیرفت.
در دقیقه 60 موسیالا تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه هوفنهایم برخورد کرد و مولر هم نتوانست از ضربه برگشتی استفاده کند.
در ادامه بازیکنان هوفنهایم پیش کشیدند و دو بار پیاپی در دقایق 65 و 67 تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما واکنش‌های نویر دروازه بایرن را نجات داد.
در دقیقه 68 بار دیگر هوفنهایم روی دروازه بایرن خطرساز شد و این بار این تیم بدشانس بود که ضربه آندری کراماریچ به تیر دروازه بایرن برخورد کرد.
در مقابل، این بایرنی‌ها بودند که در دقیقه 70 به گل دوم رسیدند. روی همکاری عالی با سانه بود که موسیالا بار دیگر صاحب موقعیت شد و این بار با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1977950

چهار دقیقه بعد کار برای هوفنهایم سخت‌تر هم شد. پرومل که در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود، با خطا روی ماتیس تل کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

1977949

بایرنی‌ها از برتری نفری‌شان استفاده کردند و در دقایق پایانی برای زدن گل سوم پیش کشیدند تا اینکه در دقیقه 90 توانستند بار دیگر دروازه حریف را باز کنند.
روی پاس در عمق لئون گورتزکا بود که هری کین صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد تا بایرن با همین نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.
با این نتیجه بایرن 41 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از لورکوزن، همچنان در رتبه دوم قرار دارد. هوفنهایم هم با 24 امتیاز و یک بازی بیشتر از فرایبورگ که با این تیم هم امتیاز است، در رتبه هفتم جای دارد.

دیدگاه‌ها