کد خبر : 1993992 | 23 دی 1402 ساعت 08:20 | 17.8K بازدید | 4 دیدگاه

هیچکس از شالکه نمی‌رود مگر قرضی؛

ویلموتس برای نقل و انتقالات زمستانی می‌جنگد

باشگاه شالکه با حضور ویلموتس به عنوان مدیر فنی در تلاش است تا با گذر از بدهی‌ انباشته خود شرایط را دگرگون کند.

ویلموتس برای نقل و انتقالات زمستانی می‌جنگد

به گزارش ورزش سه، مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان ایران مدتی است به عنوان مدیر باشگاه شالکه مشغول فعالیت است و با توجه به پنجره نقل و انتقالات ژانویه قصد دارد حضور پررنگی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد. او فرد محبوبی در شالکه است و هواداران به او اعتماد کامل دارند؛ از طرف دیگر خودش هم عزم را جزم کرده تا شرایط تیم دوران بازیگری‌اش را متحول کند.

او در نشست خبری امروزش درباره حضورش در شالکه گفت: ما باید واقع بین باشیم و هیچ فروشی در نقل و انتقالات نداشته باشیم تا گزینه‌ جانشین بهتری پیدا کنیم. از آن مهم‌تر صرف قرض گرفتن یک بازیکن به مدت شش ماه (بدون بند خرید) در استراتژی ما نمی‌گنجد و اگر خودمان هم بخواهیم بازیکنی را قرض دهیم هرگز این کار را نمی‌کنیم.

ویلموتس و کادر مدیریتی هم‌پیمان شده‌اند تا بازیکنان مورد نظر سرمربی تیمشان را با وجود ۱۶۵ میلیون بدهی جذب کنند و موانع موجود بر سر پیشرفت آبی پوشان سلطنتی را بردارند.

شالکه تیم قدیمی فوتبال آلمان پس از سقوط به بوندسلیگای ۲ هرگز شرایط آرمانی نداشته و این روزها در رتبه چهاردهم بوندسلیگای ۲ در تلاش است تا با ایجاد فاصله از تیم‌های حاضر در منطقه سقوط فاصله بگیرد.

آنها از طرفی بدهی انباشته زیادی دارند و پس از تحریم روسیه و گاز روسیه اسپانسر این باشگاه، شالکه از لحاظ مالی ضربه سختی متحمل شد تا جایی که هنوز نتوانسته با اسپانسرش قرارداد بلند مدت امضا کند.

دیدگاه‌ها