کد خبر : 1994007 | 23 دی 1402 ساعت 09:20 | 13.7K بازدید | 10 دیدگاه

ناراحتی عجیب توخل: بردیم ولی راضی نیستم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با وجود پیروزی برابر هوفنهایم از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

ناراحتی عجیب توخل: بردیم ولی راضی نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم بوندسلیگا روبروی هوفنهایم قرار گرفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها حالا به فاصله یک امتیازی بایرلورکوزن در صدر جدول رسیده‌اند و امیدوار هستند که آگزبورگ بتواند از این تیم امتیاز بگیرد تا آنها بار دیگر به پس گرفتن این جایگاه با انجام بازی عقب افتاده‌شان امیدوار باشند. 

توخل پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما چند کار خوب در این بازی انجام دادیم اما بار دیگر به اندازه کافی روان نبودیم. نتوانستیم اشتیاقی که این هفته در تمرینات وجود داشت را در زمین بازی هم داشته باشیم. نتیجه خیلی خوبی بود و با سه گل بردیم اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. نباید فرصت‌های خیلی خوب گلزنی را در چنین دیدارهایی از دست بدهیم.»

1975692

سرمربی بایرن درباره اریک دایر گفت: «او از فردا با ما تمرین خواهد کرد. در شرایط بسیار خوبی است. در شش ماه گذشته زیاد بازی نکرده اما پیش از آن همیشه با همه مربیان کار کرده است. او بازیکنی ارزشمند برای ما در پست دفاع میانی است و به آزادی عمل گورتسکا در خط میانی کمک خواهد کرد.»

او درباره خرید جدید بایرن اضافه کرد: «به دنبال پیدا کردن مدافع راستی هستیم که در نبردها قوی باشد. باید ببینیم که آیا گزینه محتملی در اختیار خواهیم داشت یا خیر. مزراوی در جام ملت‌های آفریقاست و ما باید بازیکنان دیگری را در نظر بگیریم. اگر فرصتی در بازار نقل و انتقالات باشد، از آن استفاده خواهیم کرد.»

این مربی با اشاره به شرایط لروی سانه ادامه داد: «او باید با قدرت فیزیکی بیشتری بازی کند. پتانسیل جسمانی او خیلی بالاست و این موضوع در دوندگی‌های سریع و کورس‌ها مشخص است. عملکرد فعلی او برای من کافی نیست. فضا برای پیشرفت وجود دارد.»

دیدگاه‌ها