کد خبر : 1994009 | 23 دی 1402 ساعت 09:46 | 29K بازدید | 13 دیدگاه

اعتراف کین: هدفم راحتی همسرم در آلمان است

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید شرایط و راحتی همسرش در خانه جدید در مونیخ اهمیت زیادی برایش دارد.

اعتراف کین: هدفم راحتی همسرم در آلمان است

به گزارش "ورزش سه"، کین از زمان پیوستن به بایرن مونیخ به ستاره اول این تیم تبدیل شده و شب گذشته باز هم موفق شد یکی از سه گل تیمش را به ثمر برساند. 

شاگردان توماس توخل در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم بوندسلیگا روبروی هوفنهایم قرار گرفته بودند و موفق شدند با سه گل این تیم را شکست دهد و این ستاره انگلیسی گل سوم بایرن را وارد دروازه حریف کرد تا باز هم روند خوبش را حفظ کرده باشد. 

او به تازگی عمارتی در مونیخ که به دنبالش بود را پیدا کرده است و همسرش و فرزندانش از لندن به این شهر نقل مکان کرده‌اند تا در کنار او باشند و این اتفاق بسیار خوبی برای این بازیکن به حساب می‌آید که چند ماه اخیر در هتل زندگی می‌کرد. 

1976808

کین پس از بازی شب گذشته در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «کم‌کم در حال پیدا کردن یک برنامه روزانه خوب در کنار هم هستیم. حالا اینجا خانه ما شده است. می‌خواهیم تا جایی که می‌شود راحت و خاص باشد. نه فقط برای من، بلکه برای همسرم هم همین‌طور.»

این بازیکن با اشاره به پیوستن اریک دایر به بایرن اظهار داشت: «اریک را از مدت‌ها قبل می‌شناسم، برای مدتی طولانی با او بازی کردم و می‌دانم که می‌تواند بازیکن بزرگی برای ما باشد. او واقعا خوشحال و هیجان‌زده است و ما هم برای او خوشحالیم. امیدواریم خیلی زود با شرایط سازگار شود. او مرد خوبی است و تمام وجودش را برای تیم می‌گذارد.»

دیدگاه‌ها