کد خبر : 1994025 | 23 دی 1402 ساعت 11:20 | 23K بازدید | 5 دیدگاه

حضور شومورودف برای هر تیمی لازم است

تأکید کاتانچ بر اهمیت استفاده از رفیق آزمون!

سرچکو کاتانچ می‌گوید که آنها امروز مقابل سوریه بازی سختی را در پیش خواهند داشت.

تأکید کاتانچ بر اهمیت استفاده از رفیق آزمون!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان امروز نخستین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را برابر سوریه برگزار می‌کند. سرچکو کاتانچ سرمربی ازبک‌ها از اهمیت دیدار امروز صحبت کرده است.

کاتانچ در نشست خبری پیش از بازی گفت: امروز تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی را از خود نشان دهیم و تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا پیروز شویم و نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره وضعیت کاپیتان تیم نیز گفت: شما به خوبی می‌دانید که الدور شومورودوف برای ما چقدر بازیکن مهمی است. هر تیم ملی دوست دارد بازیکنانی مثل ماشاریپوف و شومورودوف را در اختیار داشته باشد. بازیکنان برجسته زیادی در تیم ما حضور دارند، اما ما واقعا به تجربه او نیاز داشتیم. به عنوان مربی می‌توانم بگویم بهترین بازی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

1977981

سرمربی ازبکستان در مورد اینکه کدام بازی برای او در مرحله گروهی دشوار است، پاسخ داد: هر بازی در مرحله گروهی برای ما بسیار مهم است، به خصوص بازی اول. ما باید از افراد باتجربه و بازیکنان جوان خود یک تیم قدرتمند تشکیل دهیم. ما برای هر مسابقه با رویکردی جدی آماده می‌شویم.

کاتانچ در پایان و درخصوص تقابل امروز گفت: من قبلا دو بازی مقابل سوریه انجام داده‌ام، آنها تیم قدرتمندی هستند، بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. سوریه نقاط ضعفی هم دارد که اطلاعات کافی در مورد آنها داریم. بیشتر بازیکنان حریفمان در خارج از کشور مشغول بازی هستند، ما باید روی آن تمرکز کنیم.

دیدگاه‌ها