کد خبر : 1994033 | 23 دی 1402 ساعت 11:49 | 33.8K بازدید | 19 دیدگاه

امید تاجیک‌ها به بازیکنان کهنه‌کار استقلال (عکس)

جلیلوف و نظروف، دو بازیکن باتجربه استقلال تاجیکستان، امید‌های اصلی این تیم در جام ملت‌ها هستند.

امید تاجیک‌ها به بازیکنان کهنه‌کار استقلال (عکس)

به گزارش "ورزشه سه"، تیم تاجیکستان یکی از جوان‌ترین تیم‌های مسابقات است و فقط دو بازیکن بالای 30 سال در لیست 26 نفره خود دارد، علی‌شیر جلیلوف و احتم نظروف دو بازیکن باتجربه این تیم در لیست نهایی هستند.

آنها در این مسابقات 10 بازیکن زیر 25 سال در اختیار دارند و بعد از اندونزی جوان‌ترین تیم جام هستند، اکثر بازیکنان این تیم از تیم استقلال تاجیکستان هستند که در سال‌های اخیر مقابل پرسپولیس به میدان رفته‌اند و حتی دو بازیکن این تیم منوچهر صفروف و وحدت هنانوف در لیگ ایران حضور پیدا کرده‌اند.

1978001

نظروف بازیکن استقلال تاجیکستان با 76 بازی برای تیم ملی کشورش باتجربه‌ترین به حساب می‌آید و یکی از مهره‌های کلیدی آنها در این مسابقات خواهد بود، او برای تیم ملی تاجیکستان 5 گل به ثمر رسانده است.

حضور او در خط دفاعی تاجیکستان یکی از امیدهای فوتبال‌دوستان تاجیک به حساب می‌آید و به تجربه او دل خوش کرده‌اند، البته بعید به نظر می‌رسد تاجیکستان در اولین حضورش توفیق چندانی داشته باشد، اما می‌تواند به عنوان یکی از شگفتی‌های جام در مرحله گروهی نتایج خوبی را رقم بزند.

دیگر بازیکن باتجربه تاجیک‌ها علی‌شیر جلیلوف است که در تمام رده‌های پایه روسیه به میدان رفت، اما در نهایت از سال 2019 برای تیم ملی تاجیکستان به میدان رفت و 20 بازی ملی تا کنون برای این تیم انجام داده است.

دیدار چین و تاجیکستان امروز ساعت 18:00 امروز در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار می‌شود، آنها در گروه B مسابقات به همراه قطر، چین، لبنان حضور دارند و در صورت پیروزی مقابل چین می‌توانند دلخوش به کسب نتیجه مقابل لبنان و صعود از مرحله گروهی باشند.

دیدگاه‌ها