کد خبر : 1994035 | 23 دی 1402 ساعت 11:55 | 68.2K بازدید | 55 دیدگاه

مسینیو در یک‌قدمی چلسی

کابوس برای بارسا: مسی برزیلی از دست رفت

نماینده‌های چلسی راهی برزیل شده‌اند تا کار جذب مسینیو را تمام کنند که بدون شک خبر خوبی برای بارسلونا نیست.

کابوس برای بارسا: مسی برزیلی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پاسخ مثبت مسینیو را گرفته بود و این بازیکن اخیرا در مصاحبه با رسانه‌های کاتالونیا اعتراف کرده بود که انتخاب اولش بارسا خواهد بود اما مشکل اینجاست که باشگاه کاتالان پول ندارد.

مسینیو 16 ساله که در هفته‌های پایانی لیگ برزیل توانست اولین بازی خود برای تیم اول پالمیراس را انجام دهد و سپس در جام جهانی نوجوانان از بهترین‌های برزیل بود، این روزها در تورنمنت جوانان کوپینیا خوش می‌درخشد و توانسته در سه بازی چهار گل بزند.

1978006

بارسلونا اطمینان داشت که در راه جذب مسینیو دست بالاتر را دارد، ولی طبق ادعای رومانو، نماینده‌هایی از چلسی راهی برزیل شده‌اند تا با پرداخت بند فسخ 60 میلیون یورویی، او را به خدمت بگیرند. مسینیو البته تا 18 سالگی در پالمیراس بازی خواهد کرد.

چلسی در سال‌های اخیر سه جوان برزیلی دیگر به نام‌های آندری سانتوس، آنجلو و دیوید واشینگتون را نیز خریده است، ولی مسینیو با وجود سن اندکش، نامی معتبرتر محسوب می‌شود.

اگر انتقال مسینیو به چلسی نهایی شود، بارسا یک استعداد برزیلی دیگر را نیز از دست خواهد داد. وینیسیوس، رودریگو و اندریک نمونه‌های قبلی هستند که همگی به رئال رفتند.

دیدگاه‌ها