کد خبر : 1994039 | 23 دی 1402 ساعت 12:05 | 18.8K بازدید | 30 دیدگاه

اگر می‌دانستم، همه قراردادها را بررسی می‌کردم

بارسلونا پرداخت‌ها به نگریرا را از من مخفی کرد

مسئول سازمان اخلاق و انطباق باشگاه بارسلونا در پاسخ به سوالات گارد مدنی اعتراف کرد که باشگاه موضوع نگریرا را از وی مخفی کرده بود.

بارسلونا پرداخت‌ها به نگریرا را از من مخفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، سابینه جی‌سی‌پی، مسئول سازمان اخلاقی باشگاه بارسلونا در فاصله زمانی می 2016 تا جولای 2019، هرگز از قرارداد باشگاه با نگریرا مطلع نشد و اظهار داشته که نمی‌داند چرا هیچکس به وی در مورد پرداختی‌ها به نگریرا اطلاع نداده بود.

او در اظهارات خود به عنوان شاهد در برابر گارد مدنی اطمینان می‌دهد که اگر از وجود پرداخت‌ها به نگریرا اطلاع داشت، در صورت بروز هرگونه تضاد منافع، او پرونده‌ای را برای بررسی قراردادها باز می‌کرد.

1978009

سابینه بارسا را در سال 2019 پس از دریافت پیشنهاد حرفه‌ای بهتر ترک کرد و به یاد دارد که در سال‌هایی که برای این باشگاه کار می‌کرد، هرگز خوزه ماریا انریکز نگریرا یا پسرش را در باشگاه ندیده بود.

سابینه جی‌سی‌پی در خصوص احتمال عقد قرارداد شفاهی نگریرا با باشگاه بارسلونا تاکید می‌کند که چنین چیزی رایج نیست و اگر کسی آنها را انجام دهد، ریسک بزرگی را متحمل شده است، زیرا با تأیید نکردن کتبی توافقنامه ممکن است در آینده مشکلات پرداختی ایجاد شود.

او همچنین تاکید می‌کند که مسئولیت استخدام نگریرا از آنجایی که این یک موضوع ورزشی بود، برعهده حوزه ورزشی و شخص آلبرت سولر بود، اگرچه به دلیل هزینه‌های انجام‌شده باید با هماهنگی‌های لازم با بخش مالی و در نهایت با مدیر عامل باشگاه انجام می‌شد.

سابینه همچنین توضیح می‌دهد که در طول دوران حضور او در بارسلونا، چندین ممیزی داخلی انجام شد و مسئول این کارها ابهاماتی را برای سازمان اخلاق و انطباق ایجاد کرد، اما هرگز مربوط به پرداخت‌ها در پرونده نگریرا نبود.

دیدگاه‌ها