کد خبر : 1994104 | 23 دی 1402 ساعت 15:33 | 50.8K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره سابق فوتبال ایران قطر را ترک کرد

مهدی مهدوی‌کیا که به همراه علی دایی و حشمت مهاجرانی از سوی فدراسیون فوتبال قطر دعوت شده بود تا در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های آسیا 2023 حاضر باشد امروز قطر را ترک کرد.

ستاره سابق فوتبال ایران قطر را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدوی‌کیا که در این مراسم با چهره جدیدی حاضر شده بود در کنار دو چهره نامدار دیگر در ورزشگاه لوسیل حاضر بود و مراسم افتتاحیه و بازی قطر -لبنان را از نزدیک تماشا کرد.

مهدوی‌کیا یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ تیم ملی در جام ملت‌هاست که چهار دوره در این تورنمنت حضور داشته اما به عنوان قهرمانی دست نیافته است.
او که بعد از حضور در تیم زیر 23 سال کشورمان در تیم‌های پایه هامبورگ مربیگری می‌کند در جام ملت‌های 1996 جزء جوان‌ترین نفرات حاضر در تورنمنت بود که عنوان سومی را تجربه کرد.

در سال 2000 او با آن تیم پرحاشیه در لبنان توفیقی نیافت و در یک چهارم نهایی در وقت‌های اضافه با تیم ملی به کره جنوبی باخت. در نیمه نهایی 2004 هم او شکست تلخی مقابل چین تجربه کرد و بعد از برد بحرین عنوان سومی را به دست آورد و سرانجام در جام ملت‌های آسیای 2007 در بازی یک چهارم نهایی مقابل کره جنوبی یکی از پنالتی‌های تیم ملی را از دست داد و آخرین حضورش در این تورنمنت لحظات بسیار تلخی را برای او رقم زد.

دیدگاه‌ها