کد خبر : 1994132 | 23 دی 1402 ساعت 17:38 | 20.9K بازدید | 27 دیدگاه

کانگوروها تا صبح گل نمی‌زدند:

دروازه‌بان هند ناجی ستاره‌های استرالیا (عکس)

اولین اشتباه تاثیرگذار جام ملت‌ها را دروازه‌بان هند مقابل استرالیا انجام داد.

دروازه‌بان هند ناجی ستاره‌های استرالیا (عکس)

به گزارش ورزش سه، گورپریت سینگ ساندو گلر بلند قامت هند در نیمه نخست مقاومت خوبی در برابر ستاره‌های استرالیا انجام داد اما در نیمه دوم با اشتباهی که انجام داد زمینه ساز پیروزی استرالیا در این مسابقه شد.

ساندو در نیمه اول روی ارسال‌های پیاپی استرالیایی‌ها خروج‌های خوبی داشت و نظم خوبی در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده بود اما روی صحنه گل اشتباه بزرگی انجام داد، ارسال نه چندان سخت به داخل محوطه با دفع اشتباه‌اش همراه شد و توپ مقابل بازیکن باتجربه و خطرناک استرالیا جکسون ایروین قرار گرفت تا او با استپ توپ و ضربه روی پا دروازه خالی را باز کند و گل اول استرالیا را به ثمر برساند.

ویدئو: 321820

تجربه پایین بازیکنان هند در میدان‌های بزرگ در این شکست نقش زیادی داشت، ساندو رو حالی که با مشت کردن توپ خطر را به سادگی از محوطه جریمه دور می‌کرد تصمیم گرفت که با کف دست توپ را به خطرناک‌ترین نقطه محوطه جریمه بفرستد و این اشتباه به شدت هندی‌ها را جریمه کرد و دفاع قابل تحسین و دوندگی فوق‌العاده آنها را بی‌ثمر کرد.

1978125

نحوه بازی استرالیا به شکلی بود که اگر گلر هند دچار اشتباه نمی‌شد امکان بدون گل به پایان رسیدن بازی خیلی زیاد بود، آنها در خلق موقعیت و طراحی حملات به مشکل خورده بودند و تغییر تاکتیکشان هم نتیجه بخش نبود، اما بعد از به ثمر رسیدن گل اول و تضمین کسب سه امتیاز خیال کانگوروها را راحت کرد و فوتبال بهتری ارائه کردند.

دیدگاه‌ها