کد خبر : 1994172 | 23 دی 1402 ساعت 20:08 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

تومیاسو به ویتنام رسید، میتوما شاید؛

مصدومیت بازیکنان ژاپن برطرف شد!

سه مصدوم شاخص تیم ملی ژاپن شرایط خود را برای حضور در تمرینات اصلی ارزیابی می‌کنند.

مصدومیت بازیکنان ژاپن برطرف شد!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که این روزها، کشور قطر پذیرای ۲۴ تیم از سراسر پهناورترین قاره جهان قاره آسیا است، تیم ملی ژاپن بخت اول عنوان قهرمانی ارزیابی می‌شود. ژاپنی‌ها که قرار است فردا اولین بازی خود را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برابر تیم ملی ویتنام برگزار کنند این روزها تمرینات شادابی دارند.
تاکیرو تومیاسو مدافع کناری ژاپنی آرسنال که در چهارچوب بازی‌های باشگاهی مصدوم شده بود و اغلب به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، در تمرین امروز تیم ملی ژاپن از آغاز به صورت گروهی حضور داشت تا خبر از رفع مصدومیتش بدهد.
همچنین لازم به ذکر است که در بین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی ژاپن ناکایاما و میتوما با داشتن مصدومیت همراه بازیکنان ژاپن هستند و برخلاف تومیاسو همچنان انفرادی تمرین می‌کنند. رسانه‌های ژاپنی مدعی شدند که این دو نفر احتمالاً در لیست اولیه ژاپن در بازی با ویتنام حضور نداشته باشند اما شایان توجه است که کادر پزشک تیم ملی ژاپن این وعده را دادند تا این دو چهره با تجربه و با کیفیت تیم ملی ژاپن را برای ادامه مرحله گروهی آماده کنند تا موریاسو با کمبود نفرات مواجه نشود.
تیم ملی ژاپن با توجه به نفراتی که دارد، از همین حالا بخت اول قهرمانی ارزیابی می‌شود و انتظار این است که سامورایی‌ها برای پنجمین بار جام نقره‌ای آسیا را بالای سر ببرند.

دیدگاه‌ها