کد خبر : 1994176 | 23 دی 1402 ساعت 20:22 | 17.3K بازدید | 16 دیدگاه

لورکوزن اجازه نزدیک شدن به بایرن نمی‌دهد (عکس)

بایرلورکوزن در اولین بازی سال جدید بوندس‌لیگا موفق شد با نتیجه 1-0 آگزبورگ را شکست دهد.

لورکوزن اجازه نزدیک شدن به بایرن نمی‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،‌ بایرلورکوزن سال جدید میلادی را هم بدون شکست آغاز کرد و موفق شد با گل دیرهنگام برنده شود.

در بازی هفته هفدهم بوندس‌لیگا لورکوزن امشب در خانه آگزبورگ به میدان رفت و به لطف گل دیرهنگام اکسکیل پالاسیوس با نتیجه 1-0 برنده شد.

تنها گل این بازی در دقیقه 4+90 به ثمر رسید. پس از چند پاس توپ به سمت راست محوطه جریمه رفت و پاس محکم الکس گریمالدو به پالاسیوس رسید که ابتدا توپ را کنترل کرد و پیش از مداخله مدافعان حریف، توپ را وارد دروازه کرد.

1978187

لورکوزن در این بازی به دلیل مصدومیت و همچنین رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا چندین بازیکن را در اختیار نداشت اما با این وجود موفق شد برنده از زمین خارج شود.

ویکتور بونیفیس با 10 گل زده به دلیل مصدومیت غایب بود. ادموند تاپسوبا، اودیلون کاسونو و امینه عدلی هم در مسابقات جام ملت‌‌های آفریقا حضور دارند. علاوه بر این، ژابی آلونسو در این بازی تصمیم گرفته بود که یوناتان تاه را به دلیل 4 اخطاره بودن نیمکت نشین کند و همچنین به ویرتز بازی ندهد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، قبل از شروع بازی در مصاحبه با اسکای در مورد نیمکت نشینی ویرتز گفت: "او در طول هفته کمی مصدومیت داشت. او در دسترس بود اما ما نمی‌خواهیم با فیکس بازی کردن، روی وضعیت او ریسک کنیم."

1978188

در این بازی، بایرلورکوزن در ابتدا نتوانست موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند. در نیمه اول، از جمله ضربه‌ای که گریمالدو در دقیقه 28 به تیرک افقی دروازه زد، موقعیت‌های خوبی ایجاد شد.

بعد از استراحت بین دو نیمه، لورکوزن شانس آورد! آگزبورگ به گل رسید اما خوش شانس بود که پاس در موقعیت آفساید به گلزن رسید و این گل مردود اعلام شد.

در نهایت لورکوزن با گل پالاسیوس این بازی را به سود خود به پایان رساند تا همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بماند. لورکوزن اکنون 45 امتیازی است و آگزبورگ 18 امتیازی در رده یازدهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها