کد خبر : 1994194 | 23 دی 1402 ساعت 21:38 | 21.6K بازدید | 43 دیدگاه

سرخی روبرتو:

برای قهرمانی باید از روی رئال رد شویم

سرخی روبرتو، ستاره بارسلونا، معتقد است آنها فصل قبل از رئال مادرید بهتر کار کرده‌اند و این اتفاق در بازی فردا هم می‌تواند رخ دهد.

برای قهرمانی باید از روی رئال رد شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا از ساعت ۲۲:۳۰ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای ماه ژانویه سال ۲۰۲۴، رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا، در ورزشگاه الاول پارک شهر ریاض عربستان به مصاف همدیگر می‌روند.

رئال مادرید در نیمه‌نهایی موفق شد در دیداری جذاب اتلتیکو مادرید را با نتیجه ۵-۳ شکست دهد و در سمت دیگر بارسلونا توانست ۲-۰ بر اوساسونا غلبه کند تا در فینال سوپرجام شاهد تقابل دو غول اسپانیایی رئال و بارسا باشیم.

از پیش از بازی بسیاری از بازیکنان دو تیم در مصاحبه‌‌هایی معتقد بودند که می‌توانند پیروز ال‌کلاسیکو و قهرمان سوپرجام شوند و تیم‌شان توانایی تحقق این امر را دارد. سرخی روبرتو، ستاره بارسلونا نیز از این قاعده مستثنی نیست. او امروز در مصاحبه‌ای درباره بازی فردا صحبت کرد.

پست موردعلاقه؟
به دلایل مختلف من بارها به عنوان مدافع کناری در تیم اصلی بازی کردم. با این حال اکنون با کانسلو در خط هافبک بازی می‌کنم و از آن لذت زیادی می‌برم. هر جایی که بتوانم در آن به تیم کمک کنم پست موردعلاقه من است.

1978225

بازی مقابل رئال مادرید؟
سال گذشته ما خیلی خوب بازی کردیم و برتر از مادرید بودیم. امیدوارم فردا هم این موضوع تکرار شود. سال گذشته کسب قهرمانی برای ادامه فصل ما بسیار حیاتی بود و به ما کمک زیادی کرد. این مسابقه‌ای است که انگیزه هر دو تیم و رقابت در آن بسیار بالاست. وقتی داور سوت می‌زند، یک فینال واقعی شروع می‌شود. من انتظار دارم بازی فردا یک رقابت تمام‌عیار باشد.

ادامه بازی در بارسلونا؟
امیدوارم فصل آینده بتوانم دوباره به عنوان کاپیتان تیم اینجا باشم، این نشانه خوبی خواهد بود. همینطور امیدوارم فردا هم بتوانم جام را بلند کنم.

برنامه تیم برای فینال؟
برنامه ما قهرمانی است. فردا می‌خواهم برنده شوم. من می‌خواهم این جام را بلند کنم. برای بردن جام باید از روی رئال رد شویم و به آنها تسلط داشته باشم. ما همیشه می‌خواهیم خوب بازی کنیم و با خوب بازی کردن، از بازی لذت بیشتری می‌برید، اما فردا فینال است و ما باید هر طوری که شد قهرمان شویم.

1978226

تعداد هافبک‌ها در بازی فردا؟
فردا می‌بینیم که با ۳ یا ۴ هافبک بازی می‌کنیم. این به مربی بستگی دارد. ژاوی همیشه برای من یک الگو بوده است. من او را به عنوان هم‌تیمی و مربی در کنارم داشته‌ام، او همیشه به من کمک زیادی کرده است. هر کاری که او بگوید انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها