کد خبر : 1994202 | 23 دی 1402 ساعت 21:55 | 29.4K بازدید | 24 دیدگاه

دفاع مدیرعامل دورتموند از ستاره انگلیسی

همه علیه تن‌هاخ: سانچو بازیکنی منظم است!

هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل باشگاه دورتموند، مدعی شد جیدون سانچو هیچ مشکل انضباطی‌ای ندارد.

همه علیه تن‌هاخ: سانچو بازیکنی منظم است!

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پس از اینکه در سال ۲۰۲۱ از بروسیا دورتموند به منچستر یونایتد پیوست، دوران خوبی را سپری نکرد. او هیچگاه نتوانست عملکرد خوبش در دورتموند را در یونایتد تکرار کند.

در ابتدای این فصل نیز او با اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم، وارد بحث و جدل شد و به‌طور کامل از تیم اصلی کنار گذاشته شد و مجبور بود با تیم آکادمی تمرین کند.

ستاره انگلیسی در الدترافورد به بن‌بست رسیده بود و برای رسیدن نقل و انتقالات ژانویه لحظه‌شماری می‌کرد. با باز شدن پنجره نقل و انتقالات شایعات انتقال او به دورتموند، تیم سابقش بالا گرفت و بالاخره در هفته گذشته این انتقال رسمی شد.

1978242

سانچو به‌صورت قرضی به تیم آلمانی برگشته و فعلا مشخص نیست سرنوشتش در این تیم چه خواهد شد. فعلأ بیشترین بحث در مورد سانچو، درباره مشکلات انضباطی او است.

رالف رانگنیک، سرمربی سابق منچستر یونایتد روز گذشته در مصاحبه‌ای درباره سانچو گفته بود که در دوران حضورم در یونایتد حتی یک مشکل انضباطی و بی‌نظمی از او ندیدم.

امروز نیز واتسکه، مدیرعامل زردپوشان گفته‌های رانگنیک را تایید کرد و به نوعی در برابر اریک تن‌هاخ ایستاد. او گفت: «جیدون سانچو اصلا مشکل انضباطی ندارد. در دورانی که او در تیم حضور داشت همیشه منظم بود و چیز خاصی از او ندیده بودیم. در زمان حضورش در منچستر نیز اطرافیان او این موضوع را تایید کرده‌اند. من نمی‌دانم چه کسی آن داستان را ساخته است. بعید می‌دانم این موضوع درباره سانچو حقیقت داشته باشد.»

دیدگاه‌ها