کد خبر : 1994216 | 23 دی 1402 ساعت 22:45 | 27.4K بازدید | 13 دیدگاه

اریکسون به آخرین آرزویش می‌رسد!

اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید آرزوی آخرش هدایت لیورپول است و شاید این فرصت در یک بازی خیریه به او داده شود.

اریکسون به آخرین آرزویش می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی سابق تیم ملی انگلیس که مبتلا به سرطان لوزالمعده است، گفته است که "در بهترین حالت" یک سال دیگر فرصت زندگی کردن دارد. اریکسون همچنین اعتراف کرده است که همیشه می‌خواسته لیورپول را هدایت کند و همه زندگی‌اش لیورپولی بوده است: "پدرم هنوز طرفدار لیورپول است و من هم همینطور. همیشه اینطور بوده‌ام. بنابراین همیشه آرزو داشتم سرمربی لیورپول باشم و می‌دانم این اتفاق نمی‌افتد، اما من همچنان طرفدار لیورپول خواهم ماند."

در نتیجه این گفتگوی تاثیرگذار، طرفداران لیورپول در شبکه‌های اجتماعی از این حرف می‌زنند که سرمربی سابق 75 ساله تیم ملی انگلیس تیم اسطوره‌های لیورپول را در یک مسابقه خیریه مقابل اسطوره‌های آژاکس در ماه مارس در آنفیلد هدایت کند.

این مسابقه سالانه به نفع بنیاد باشگاه لیورپول برای کودکان و جوانان است. این پیشنهاد در ابتدا توسط طرفدار لیورپول و یوتیوبر، داگلاس هورنای ارائه شد و سپس توسط جان گیبون از پادکست "آنفیلد رپ"، مورد استقبال قرار گرفت.

1978269

گیبون به اسکای نیوز گفت: "فکر می‌کنم مردم این ایده را می‌پسندند. او فردی محبوب است، اما دانستن این که او در تمام این مدت رویای سرمربی شدن در لیورپول را در سر دارد، به نوعی برای آن هواداران لیورپول احساسات برانگیز است.
ما یک بازی با اسطوره‌هایمان داریم که در ماه مارس برگزار می‌شود، بنابراین بسیاری از ستاره‌های سابق لیورپول هر سال به آنفیلد برمی‌گردند. پول زیادی برای بنیاد فوق العاده لیورپول جمع آوری می‌شود و شاید نقشی برای سرمربیگری آن تیم وجود داشته باشد. ممکن است این یک نقش تصنعی باشد اما همیشه در آنفیلد بازی ستاره‌های سابق احساساتی است. بسیاری از بازیکنان بزرگ، بازیکنان سابقی که می‌شناسید، بازی می‌کنند و این یک موقعیت فوق‌العاده است.

"من مطمئن هستم که لیورپولی‌ها شعار "تو تنها قدم نخواهی زد" را به بهترین شکل برای او عملی می‌کنند. تا همین جای کار بسیاری از لیورپولی‌ها از ایده من استقبال کردند.

کنی دالگلیش بسیار خوشحال خواهد شد که این صحبت‌ها را به اسون منتقل کند زیرا او یک مرد فوق العاده محبوب فوتبال در سراسر کشور است. من مطمئن هستم که همه دوست خواهند داشت تا او را در این پست ببینند."

1978270

اریکسون فاش کرد که بعد از اعلام خبر پیشروی بیماری‌اش "پیام‌ها و تماس‌های تلفنی زیادی" از همکاران و بازیکنان سابقش دریافت کرده است، از جمله همکارانی در دوران سرمربیگری تیم ملی انگلیس. اریکسون بین سال‌های 2001 تا 2006 هدایت نسل طلایی فوتبال را بر عهده داشت.

بازی اسطوره‌های آژاکس و لیورپول قرار است در تاریخ 25 مارس در آنفیلد برگزار شود.

دیدگاه‌ها