کد خبر : 1994219 | 23 دی 1402 ساعت 22:59 | 13.6K بازدید | 44 دیدگاه

دی‌بروینه فقط به 6 دقیقه زمان نیاز داشت! (عکس)

کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، موفق شد گل تساوی بخش تیمش مقابل نیوکسل را بعد از تعویض در نیمه دوم به ثمر برساند.

دی‌بروینه فقط به 6 دقیقه زمان نیاز داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی خارج از خانه به مصاف نیوکسل رفته است. این تیم با یک بازی کمتر، 5 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد و بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها با انگیزه‌ای بالا خود را برای نیمه دوم سال آماده می‌کند.

این تیم ابتدا با کل زیبای برناردو سیلوا پیش افتاد اما نیوکسلی‌ها موفق شدند با طوفانی دو دقیقه‌ای جبران کنند و سیتی نیمه اول را 2-1 شکست خورده به رختکن رفت.

در نیمه دوم، کوین دی بروینه در دقیقه 69 به بازی آمد. او به تشخیص گواردیولا باز هم در این بازی برای منچسترسیتی فیکس بازی نکرد تا بعد از 5 ماه مصدومیت فشار زیادی تحمل نکند. اما او بعد از شش دقیقه نشان داد که کاملا آماده است. در دقیقه 74 او پاس رودری را در میانه میدان دریافت کرد و با حرکتی انفرادی و زیبا به سمت دروازه نیوکسل حرکت کرد و در نهایت در نزدیکی محوطه جریمه شوت دقیق و زمینی پای راست خود را از بین سه بازیکن نیوکسل به کنج سمت چپ دروازه حریف فرستاد و بازی را 2-2 کرد.

1978274

این اولین باری است که دی بروینه بعد از مصدومیت در لیگ برتر بازی می‌کند. او با این گل مهم تساوی بخش نشان داد که چه بازیکن تاثیرگذاری در ترکیب گواردیولا است. او در بازی قبلی در جام حذفی هم در نیمه دوم به میدان آمد و موفق شد یک پاس گل بدهد.

دیدگاه‌ها