کد خبر : 1994226 | 23 دی 1402 ساعت 23:12 | 10.6K بازدید | 7 دیدگاه

دارمشتات ۰-۳ دورتموند: پاقدم خوب سانچو

دورتموند موفق شد در دیداری نه‌چندان جذاب، دارمشتات را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد.

دارمشتات ۰-۳ دورتموند: پاقدم خوب سانچو

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی پس از بازگشت جیدون سانچو به دورتموند، این تیم مهمان دارمشتات بود. زردپوشان در این بازی با گل‌های یولیان برانت، مارکو رویس و یوسف موکوکو ۳-۰ پیروز شدند.

ویدئو: 321849

در همان ابتدای بازی شوت مارسل سابیترز با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه با وجود اینکه دورتموند تیم برتر میدان بود، اما از خلق موقعیت عاجز بودند و دروازه حریف را تهدید نکردند تا اینکه در دقیقه ۲۰ ضربه خطرناک برانت از داخل محوطه را دروازه‌بان گرفت.

در دقیقه ۲۴ برانت این بار شانسش را از سمت راست محوطه جریمه امتحان کرد. او ضربه را به سمت مخالف زد و این دفعه کاری از دست دروازه‌بان برنیامد و گل اول مهمان به ثمر رسید.

1978284

در ادامه نیمه اول باز هم دورتموند بهترین تیم زمین بود اما شاهد موقعیت خاصی نبودیم و ضربه مالن در دقیقه ۴۲ که با اختلاف نسبتاً زیادی به بیرون رفت، تنها موقعیت نیمه بود.

در نیمه دوم شاگردان ترزیچ برتری خود را حفظ کردند و با مدیریت بازی سعی در حفظ ۳ امتیاز داشتند. آنها در این کار موفق بودند زیرا دارمشتات نگون‌بخت و ته جدولی حتی نمی‌توانست مالکیت توپ را به دست بیاورد.

با این وجود اما دورتموند موقعیت زیادی خلق نمی‌کرد و بازی بیشتر در میانه میدان بود. در دقیقه ۵۵ جیدون سانچو به جای گیتنس وارد زمین شد تا اولین بازی‌اش پس از بازگشت به این تیم را انجام دهد.

از معدود حملات دارمشتات در دقیقه ۶۴ رخ داد. جایی که ضربه فیفر را کوبل نصیب خود کرد.

در دقیقه ۶۸ سابیتزر یک بار دیگر شانسش را از بیرون محوطه تست کرد اما این شوت هم وارد دروازه شد و دروازه‌بان آن را دفع کرد.

بازی به سود دورتموند اما بدون موقعیت و هیجان خاصی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۷۷ روی پاس سانچو از سمت راست، مارکو رویس دروازه خالی را باز کرد و کار را تقریباً تمام کرد.

1978287

در حدود ۲۰ دقیقه پایانی بازی اتفاق خاص دیگری رخ نداد و توپ اکثراً در میانه‌های میدان بود تا اینکه یوسف موکوکو در مرکز محوطه جریمه با شوت پای راست توپ را به تور دروازه چسباند.

1978286

دورتموند در نهایت با نتیجه ۳-۰ پیروز این دیدار خارج از خانه شد. تیم ترزیچ با این سه امتیاز ۳۰ امتیازی شد و به رده پنجم رسید.

دیدگاه‌ها