کد خبر : 1994229 | 23 دی 1402 ساعت 23:17 | 32.1K بازدید | 29 دیدگاه

یونایتد‌ها با دیدن این صحنه حسرت می‌خورند! (عکس)

جیدون سانچو در اولین بازی بعد از جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به دورتموند پاس گل داد.

یونایتد‌ها با دیدن این صحنه حسرت می‌خورند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب دورتموند در رقابت‌های بوندسلیگا میهمان دارمشتات بود. این تیم که به تازگی مجددا جیدون سانچو را به خدمت گرفته است در رده پنجم بوندسلیگا قرار دارد و امید دارد با پیوستن این ستاره جوان نیم فصل دوم را بهتر سپری کند.

جیدون سانچو هم به دلیل درگیری لفظی با اریک تن هاخ در منچستریونایتد و عذرخواهی نکردن از او، از ماه آگوست تاکنون در هیچ رقابت رسمی فوتبالی حضور نداشته است. او حتی از تمرین و غذا خوردن با تیم اصلی یونایتد محروم بود و به ناچار به تنهایی یا در کنار بازیکنان آکادمی یونایتد تمرین می‌کرد. همین امر تردیدهایی را در مورد آمادگی او برای بازی با تیم جدیدش ایجاد کرده بود.

1978295

اما او طبق قولی که ادین ترزیچ در نشست خبری قبل از این بازی داده بود، در نیمه دوم به میدان آمد و موفق شد با ارائه یک بازی درخشان و دادن پاس گل دوم تیمش به مارکو رویس آمادگی خود را به رخ بکشد. او در یک ضد حمله و نفوذ تند و تیز دورتموند در محوطه جریمه صاحب توپ شد و آن را به مارکو رویس رساند او هم به سادگی و با یک بغل پا در دهانه دروازه گل دوم را به ثمر رساند و بلافاصله برای تبریک و خوشحالی بعد از گل به سمت سانچو رفت. ترزیچ گفته بود که این ستاره جوان بسیار با نشاط و برای بازی اولش بعد از پنج ماه مشتاق است.

سانچو در حالی در اولین بازی‌اش برای دورتموند موفق به دادن پاس گل شد که آنتونی، وینگر دیگر یونایتد هنوز بعد از 16 بازی در لیگ برتر موفق به زدن گل و دادن پاس گل نشده است.

1978296

دیدگاه‌ها