کد خبر : 1994232 | 23 دی 1402 ساعت 23:27 | 14.5K بازدید | 9 دیدگاه

کوپر موفق شد شاگردان کاتانچ را مهار کند؛

ازبکستان 0 سوریه 0: گروه مرگ پیچیده می‌شود

تیم فوتبال سوریه موفق شد در مصاف با ازبکستان با ارائه یک بازی تدافعی یک امتیاز از بازی افتتاحیه بگیرد.

ازبکستان 0 سوریه 0: گروه مرگ پیچیده می‌شود

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از تساوی بدون گل در دومین بازی جام ملت‌های 2023 که در پایان دیدار چین و تاجیکستان رقم خورد، با توجه به شناختی که از تیم‌های کاتانچ اسوونیایی و کوپر آرژانتینی در بین اهالی فوتبال وجود دارد، مشخص بود کار سختی پیش روی بازیکنان دو تیم قرار دارد و در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل به ویژه ازبک‌ها به جایی نرسید و امتیازات مسابقه تقسیم شد.

ویدئو: 321851

البته این مسابقه‌ای بود که ازبک‌ها با توجه به شرایط بسیار خوبی که طی سال‌های اخیر به ویژه در فوتبال پایه داشته‌اند و امتداد آن در تیم بزرگسالان با یک برنامه مشخص پیش می‌رود، به دنبال پیروزی در آن بودند، اما دفاع منسجم سوریه تحت تفکرات هکتور کوپر که به خوبی برای اهالی فوتبال آشناست، سبب شد تا موقعیت‌های آنها که بیشتر هم بود، به گل تبدیل نشود.

1978300

با این تساوی و با توجه به پیروزی 2 بر صفر استرالیا در بازی اول مقابل هند شرایط گروه دوم مسابقه در ادامه به احتمال زیاد پیچیده خواهد شد و دو مصاف سرنوشت‌ساز سوریه و ازبکستان مقابل استرالیا خواهد بود که گره این گروه سخت را که می‌توان آن را گروه مرگ بازی‌ها نامید، باز خواهد کرد.

1978301

در حال حاضر استرالیا با 3 امتیاز اول است و تیم‌های سوریه و ازبکستان در رده‌های دوم و سوم با یک امتیاز هستند و قعرنشین هم هند است.

دیدگاه‌ها