کد خبر : 1994233 | 23 دی 1402 ساعت 23:30 | 32.8K بازدید | 22 دیدگاه

خوشحالی دیوانه‌وار هالند بعد از کام‌بک سیتی! (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از کام‌بک هم‌تیمی‌هایش مقابل نیوکسل شادی‌اش را از این پیروزی با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام ابراز کرد.

خوشحالی دیوانه‌وار هالند بعد از کام‌بک سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی خارج از خانه به مصاف نیوکسل رفت. این تیم با یک بازی کمتر، 5 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله داشت و بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها با انگیزه‌ای بالا خود را برای نیمه دوم سال آماده می‌کند و موفق شد با کام بک در نیمه دوم و به لطف حضور تاثیرگذار کوین دی بروینه در این بازی زیبا با زدن یک گل و دادن یک پاس گل در آخرین لحظات 3-2 نیوکسل را شکست دهد و موقتا به رده دوم و دو امتیازی لیورپول برسد.

ارلینگ هالند که از اواسط ماه دسامبر به دلیل مصدومیت نتوانسته است تیمش را همراهی کند و حتی جام جهانی باشگاه‌ها را هم از دست داد، به گفته گواردیولا ممکن است تا یک ماه دیگر هم برای بازی کردن برای تیمش آماده نباشد. او در این بازی حتی روی نیمکت یا در ورزشگاه حضور نداشت و پیروزی خاطره انگیز تیمش را از خانه تماشا می‌کرد.

1978304

او بعد از گل سوم و نهایتا پیروزی تیمش عکسی از خودش در حال فریاد خوشحالی کشیدن منتشر کرده است و در استوری بعد عکسی از هموطنش اسکار باب که گل سوم سیتی را روی پاس دی بروینه به ثمر رساند، منتشر کرد و به نوعی به او تبریک گفت.

1978303

دیدگاه‌ها