کد خبر : 1994238 | 23 دی 1402 ساعت 23:50 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

جیووانی دی لورنزو:

ناپولی سوپرجام را می‌برد و این فصل بد تمام می‌شود!

جیووانی دی لورنزو، کاپیتان ناپولی، معتقد است که دردسر این فصل تیمش با قهرمانی در سوپرجام ایتالیا تمام خواهد شد.

ناپولی سوپرجام را می‌برد و این فصل بد تمام می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات چهارجانبه سوپرجام ایتالیا هفته آینده در عربستان سعودی برگزار می‌شود. پارتنوپی، مدافع عنوان قهرمانی در سری آ، روز پنجشنبه با فیورنتینا فینالیست کوپا ایتالیا بازی می‌کند، سپس اینتر قهرمان کوپا روز جمعه به مصاف لاتزیو نایب قهرمان سری آ می‌رود. سپس برندگان این دو نیمه نهایی روز دوشنبه 22 ژانویه برای کسب جام در فینال به مصاف هم می‌روند.

دی لورنزو به "DAZN" گفت: "خوب است که این جام را ببریم، ما در این تورنمنت هستیم و برای قهرمانی خواهیم رفت. در رقابت‌هایی مانند این، چیزهایی که قبلاً اتفاق افتاده است از بین می‌رود و شما از صفر شروع می‌کنید. سعی می‌کنیم فیورنتینا را شکست دهیم تا به فینال برسیم و یک جام دیگر به هواداران ناپولی بدهیم."

پارتنوپی‌ها در این فصل در سری آ به سختی دست و پنجه نرم کردند، اما امروز بعدازظهر با پیروزی در آخرین لحظه مقابل سالرنیتانا به مسیر برگشتند. کاپیتان دراین مورد گفت: "خوب شد قبل از نیمه کار را به تساوی کشاندیم، زیرا شرایط دشواری در برابر تیمی مانند سالرنیتانا که خوب دفاع می‌کند داشتیم، بنابراین حادثه پنالتی به ما کمک کرد."

1978311

به نظر می‌رسید دی لورنزو و آنتونیو کاندروا قبل از نیمه در راه رسیدن به تونل با هم درگیر شدند: "ما فوراً مسئله را حل کردیم. من اشتباه متوجه شده بودم، این چیزها زمانی اتفاق می افتد که تنش زیاد باشد. این یک پیروزی مهم است و امیدوارم بتوانیم در جدول در جایگاه بهتری قرار بگیریم.
لحظاتی وجود دارد که همه چیز مطابق میل شما پیش نمی‌رود، اما ما همچنان ثابت کردیم که شخصیت داریم. من افتخار می‌کنم که کاپیتان این تیم چه در روزهای خوب و چه در بد هستم. من فکر نمی‌کنم نگرش و تلاش ما هرگز مورد تردید قرار نگرفت."

ناپولی بدون ویکتور اوسیمن و آندره فرانک سامبا انگیسا که در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند، به سوپرجام ایتالیا می‌رود و کاری سخت برای قهرمانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها