کد خبر : 1994240 | 24 دی 1402 ساعت 00:01 | 28.4K بازدید | 30 دیدگاه

اسکار باب:

در جهان فقط دی‌بروینه می‌تواند این کار را انجام دهد

اسکار باب، ستاره جوان منچستر سیتی، درباره پاس گل فوق‌العاده کوین دی‌بروینه به او روی گل سوم سیتی مقابل نیوکسل صحبت کرد.

در جهان فقط دی‌بروینه می‌تواند این کار را انجام دهد

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل و منچستر سیتی در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس برابر همدیگر قرار گرفتند و در پایان منچستر سیتی موفق شد ۳-۲ بر نیوکسل غلبه کند.

نیمه اول دیدار را نیوکسل ۲-۱ برد اما در نیمه دوم پس از ورود کوین دی‌بروینه همه چیز تغییر کرد. ستاره بلژیکی تیم گواردیولا در دقیقه ۷۴ گل مساوی را به ثمر رساند.

در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی و تساوی ۲-۲ بودند اما ناگهان دی‌بروینه با پاسی چشم‌گیر اسکار باب را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او موفق شد گل برتری را بزند.

ویدئو: 321847

این ستاره جوان پس از بازی درباره گل سوم گفت: «گل فوق‌العاده‌ای بود. هم زیبا بود و هم مهم، زیرا پیروزی را با این گل به دست آوردیم. پاس دی‌بروینه واقعا زیبا بود. می‌خواهم به خانه بروم و چند بار آن را ببینم. من بعد از بازی از او تشکر کردم. او تنها کسی در جهان است که می‌تواند این کار را انجام دهد.»

1978313

او در مورد احساسش پس از زدن گل پیروزی گفت: «این یک احساس شگفت انگیز است. بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کردم، و سرعت بسیار بالایی داشت. سرمربی به من گفت که به بازی بروم و گل بزنم و خیلی خوشحالم از اینکه توانستم این کار را انجام دهم. وضعیتی که دارم یک رویای مادام‌العمر است. بودن با بهترین تیم جهان و انجام این کارها، نمی‌توانم باور کنم.»

دیدگاه‌ها