کد خبر : 1994241 | 24 دی 1402 ساعت 00:01 | 27.2K بازدید | 8 دیدگاه

تعقیب کننده علی دایی در دسترس نیست! (عکس)

ستاره تیم ملی فوتبال قطر شاید به دلیل مصدومیت در بازی آینده تیمش حضور نداشته باشد.

تعقیب کننده علی دایی در دسترس نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر در حالی جمعه شب موفق به کسب پیروزی سه بر صفر مقابل لبنان شد و مقتدرانه جام ملت‌های آسیا را آغاز کرد که المعز علی، ستاره خط حمله عنابی‌ها توانست یک پاس گل بدهد و یک گل با ضربه سر به ثمر رساند، اما مصدومیت نگذاشت در زمین بماند و این درخشش را دنبال کند.

المعز علی که در دوره 2019 جام ملت‌های آسیا استثنایی کار کرد و با زدن 9 گل نقش کلیدی در قهرمانی تاریخی عنابی‌ها در آن رقابت‌ها داشت، در دیدار افتتاحیه فصل جدید نیز توانست برابر لبنان بدرخشد و تیمش را در مسیر پیروزی قرار بدهد ولی مشخص نیست در بازی‌های بعدی بتواند در زمین باشد.

ستاره تیم ملی قطر در دقیقه 77 مسابقه جمعه شب مقابل لبنان به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و نتوانست در بازی بماند و به درخشش خود ادامه بدهد  که حالا شدت مصدومیت او نامشخص است.

1978315

المعز علی با گلزنی مقابل لبنان آمار گل‌های خود در تاریخ جام ملت‌های آسیا را به عدد 10 رساند و حالا چهار گل با رکورد علی دایی، بهترین گلزن این رقابت‌ها فاصله دارد و می‌تواند در همین جام به رکورد اسطوره فوتبال ایران برسد، اما ممکن است مصدومیت مانع از این اتفاق برای او شود.

هنوز فدراسیون فوتبال قطر جزئیات دقیقی از مصدومیت و غیبت یا حضور المعز علی در دیدارهای آینده منتشر نکرده و مشخص نیست بتواند در بازی چهارشنبه شب برابر تاجیکستان به میدان برود یا نه.

دیدگاه‌ها