کد خبر : 1994245 | 24 دی 1402 ساعت 00:10 | 17.1K بازدید | 16 دیدگاه

گواردیولا: هنوز زنده‌ایم و قهرمانی می‌خواهیم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیمش هنوز برای رقابت کردن و بردن جام‌های بیشتر انگیزه دارد.

گواردیولا: هنوز زنده‌ایم و قهرمانی می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی خارج از خانه به مصاف نیوکسل رفت و موفق شد با کام بک در نیمه دوم و به لطف حضور تاثیرگذار کوین دی بروینه در این بازی زیبا با زدن یک گل و دادن یک پاس گل در آخرین لحظات 3-2 نیوکسل را شکست دهد و موقتا به رده دوم و دو امتیازی لیورپول برسد. پپ گواردیولا در مصاحبه بعد از بازی از عملکرد شاگردانش بسیار هیجان زده بود.

ارلینگ هالند تا کی از میادین دور خواهد بود؟
"او در کل خوب است، شاید در ابوظبی دوباره شروع کند. امیدوارم در پایان این ماه آماده شود."

مصدومیت ادرسون چقدر جدی است؟
"این یک ضربه بزرگ به تیم ما است. دقیقا نمی‌دانم، من با پزشکان صحبت نکرده‌ام. شما تصاویر را دیدید، باید زودتر آفساید گرفته می‌شد، اما به هر حال این اتفاق افتاده و او مصدوم است."

1978321

پیروزی دیوانه وار در بازی امروز؟
"امروز ما خوش شانس بودیم که برنده شدیم در حالی که در گذشته نبودیم. با اختلاف تیم برتر میدان بودیم. با دیدن آن، این احساس را داشتم که هنوز می‌خواهیم به قهرمانی و تاریخ سازی ادامه دهیم. رویکردی که مقابل هادرسفیلد داشتیم، نشان داد که تیم زنده است. چرا که نه؟ ما سه بار پیاپی، پنج بار در شش بازی آخر پیروز شدیم، پس چرا که نه؟ باز هم میتوانیم برای بردهای بیشتر برویم."

بین دو نیمه چه به شاگردانتان گفتید؟
" در نیمه به بچه‌ها گفتم به شما چه میتوانم بگویم؟ همه‌تان شگفت انگیزید. من احساس می‌کنم تیمم دوباره عطش دارد."

تاثیر کوین دی بروینه؟
" صادقانه بگویم شیوه بازی ما حتی زمانی که کوین را نداریم مشابه است، سال‌هاست که کنار هم بازی می‌کنیم و همدیگر را می‌شناسیم. اما قبلا هم گفته‌ام، برای بردن بازی‌هایی که به این شکل امروز گره می‌خورند به بازیکنانی مانند دی بروین و ارلینگ هالند نیاز داریم. ضربه آخر، استعداد، شهود... اینها چیزهایی هست که این بازیکنان دارند. در مورد کوین واقعا چه میتوانم بگویم؟ خودتان دیدید و او را می‌شناسید!"

دیدگاه‌ها