کد خبر : 1994249 | 24 دی 1402 ساعت 00:37 | 32.3K بازدید | 27 دیدگاه

حیرت گریلیش از نمایش درخشان دی‌بروینه! (عکس)

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، کوین دی بروینه را بعد از درخشش مقابل نیوکسل بهترین بازیکن تاریخ دانسته است!

حیرت گریلیش از نمایش درخشان دی‌بروینه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی خارج از خانه به مصاف نیوکسل رفت و موفق شد با کام بک در نیمه دوم و به لطف حضور تاثیرگذار کوین دی بروینه در این بازی زیبا با زدن یک گل و دادن یک پاس گل در آخرین لحظات 3-2 نیوکسل را شکست دهد و موقتا به رده دوم و دو امتیازی لیورپول برسد.  

دی بروینه نزدیک به 5 ماه بود که در لیگ برتر بازی نکرده بود و به دلیل مصدومیت و جراحی از ناحیه رباط پا از میادین دور بود. او قبل از این بازی مقابل هادرسفیلد در جام حذفی به میدان رفته بود که در آن بازی  و پیروزی 5-1 تیمش هم موفق به ثبت پاس گل شده بود.

اما امروز درخشش او به شکلی متفاوت رقم خورد. او گل اول خودش را در دقیقه 75 روی یک حرکت انفرادی هوشمندانه و بعد شوت دقیق خارج از محوطه جریمه به ثمر رساند و پاس گل بلند و خارق العاده‌ای را برای گل پیروزی بخش اسکار باب در دقیقه 90+3 فراهم کرد و به نوعی یک تنه بازی را برای پپ گواردیولا درآورد.

1978328

جک گریلیش همبازی او در واکنش به این بازگشت خیره کننده دی بروینه و تیمش، پست اینستاگرامی حساب رسمی باشگاه منچسترسیتی که برای دی بروینه نوشته بود: "بازگشت پادشاه" را در استوری بازنشر کرد و خودش هم برای فوق ستاره بلژیکی تیمش نوشت: "حقیقتا تا به حال چنین چیزی در زندگی ندیده‌ام! تو بهترین بازیکن تاریخی!"

دیدگاه‌ها