کد خبر : 1994264 | 24 دی 1402 ساعت 01:47 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

مادرید امن نیست: سرقت مسلحانه از خانه ستاره!

آنخل کوره‌آ، ستاره اتلتیکو مادرید، در خانه‌اش مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است.

مادرید امن نیست: سرقت مسلحانه از خانه ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، دزدی از خانه فوتبالیست‌ها در اروپا اتفاق جدیدی نیست و در ماه‌های اخیر از خانه کوین دی بروینه، جک گریلیش و نیکولا زالفسکی و بسیاری بازیکنان دیگر دزدی شده است. در مادرید هم این اتفاق قبل از این برای بازیکنان رئال مادرید و اتلتیکو رخ داده بود. حدود سه ماه قبل زمانی که سرخیو راموس برای بازی با تیمش سویا در سفر به سر می‌برد خانه‌اش در حضور همسر و فرزندانش مورد سرقت قرار گرفت.

در جدیدترین مورد از این اتفاق تلخ، آنخل کوره‌آ در حالی مورد سرقت قرار گرفت که خود و خانواده‌اش در خانه حضور داشتند و با دزدان رو به رو شده‌اند. کوپه گزارش داده که این بازیکن و خانواده‌اش با سلاح گرم این افراد تهدید شده‌اند اما آسیب جسمانی ندیده‌اند. هنوز از میزان خسارت و اشیای سرقت شده احتمالی اطلاعاتی در دست نیست.

آنخل کوره‌آ ستاره اتلتیکو مدتی بود از حضورش در این تیم مادریدی به دلیل دقایق کم بازی رضایت نداشت و بعد از رسیدن پیشنهادی از عربستان با دستمزدی حدود 50 میلیون یورو برای دو سال گفته می‌شد که این ستاره به ترک مادرید و شروع حرفه‌اش در خاورمیانه فکر می‌کند و اتفاق ناخوشایند اخیر در مادرید ممکن است روند این جدایی را تسریع کند.

دیدگاه‌ها