کد خبر : 1994278 | 24 دی 1402 ساعت 09:48 | 27.3K بازدید | 31 دیدگاه

کری ستاره جنجالی: اگر توانستید ما را شکست دهید

هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، معتقد است که شکست دادن آنها برای هر تیمی دشوار است.

کری ستاره جنجالی: اگر توانستید ما را شکست دهید

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم سری آ ایتالیا روبه‌روی مونزا قرار گرفت و توانست با نتیجه پر گل 1-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کسب سه امتیاز این بازی دردسر خاصی برای شاگردان سیمونه اینزاگی به همراه نداشت و آنها در یک دیدار راحت و با ارائه عملکردی درخشان و تحسین برانگیز توانستند حریف را از سر راه بردارند و یک برد پر گل دیگر را هم به کارنامه‌شان در این فصل اضافه کنند. 

چالهان اوغلو که شب گذشته ستاره تیمش بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «این پاسخ درستی به انتقادات بود. بازی برابر ورونا ممکن است اتفاق بیفتد اما نکته مهم این است که ما بتوانیم روی آزمون بعدی که در پیش داریم تمرکز کنیم. در 20 دقیقه نشان دادیم که به دنبال انجام چه کاری هستیم. 

1974933

ما به دنبال این نیستیم که ببینیم دیگران چه می‌کنند. فقط سعی داریم کار خودمان را انجام دهیم. همیشه تلاش می‌کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم و پیشرفت کنیم. مونزا بازیکنان خوبی داشت اما اگر ما با همین سبک بازی کنیم، شکست دادن اینتر برای هر تیمی بسیار دشوار خواهد بود.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره سوپر جام ایتالیا اضافه کرد: «ما سه‌شنبه پرواز خواهیم کرد و می‌رویم تا از عنوان قهرمانی در سوپر جام دفاع کنیم اما باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها