کد خبر : 1994318 | 24 دی 1402 ساعت 11:59 | 61.5K بازدید | 22 دیدگاه

خوسلو به قولش عمل کرد

چه خرید فوق‌العاده‌ای: بیش‌بینی آنچلوتی درست بود

کارلو آنچلوتی در واکنش به انتقادات ابتدای فصل در مورد خوسلو گفته بود که او حداقل 10 گل برای رئال خواهد زد و در نیمه‌های فصل حرف او درست از آب در آمده است.

چه خرید فوق‌العاده‌ای: بیش‌بینی آنچلوتی درست بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان کریم بنزما و ماریانو دیاز را از دست داد و تنها خوسلو را در پست مهاجم به خدمت گرفت. بسیاری اعتراض کردند که خوسلو 32 ساله نمی‌تواند چاره درد رئال در فاز تهاجمی باشد اما در عمل خلاف این ثابت شده است.

خوسلو در نشست خبری معارفه خود گفته بود: «من مثل کریم بنزما نیستم و همه این را می‌دانند. کریم یک فوق ستاره است اما من مهاجمی فیزیکی‌تر هستم و می‌توانم چیزهای جدیدتری به رئال بدهم.»

1977265

کارلو آنچلوتی نیز در واکنش به منتقدان گفته بود: «خوسلو به ما چیزی خواهد داد که سال‌ها نداشتیم. او حداقل 10 گل خواهد زد و روی توپ‌های هوایی و ضربات ایستگاهی می‌تواند مهره موثری باشد.»

1978415

پیش‌بینی کارلتو درست بود و در نیمه‌های فصل خوسلو توانسته در همه رقابت‌ها 10 گل بزند و سه پاس گل بدهد. آخرین گل او در دربی سوپرجام برابر اتلتیکو بود. گلی که رئال را به فینال فرستاد. خوسلو قطعا خرید بسیار خوبی برای رئال بوده و قراردادش دائمی نیز خواهد شد. او امشب یکی از امیدهای گلزنی رئال در ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام نیز محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها