کد خبر : 1994367 | 24 دی 1402 ساعت 15:20 | 9.2K بازدید | 21 دیدگاه

ممکن است با میزبان مسابقات روبه‌رو شویم؛

کلینزمن: کره شایسته قهرمانی است

یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی، بر لزوم کسب نتیجه مثبت در ابتدای مسیر این تیم در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد.

کلینزمن: کره شایسته قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی در اولین گام خود در جام ملت‌های آسیا برابر بحرین قرار خواهد گرفت. یورگن کلینزمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در ابتدا به درگذشت بکن باوئر اشاره کرد و اظهار داشت: از درگذشت فرانتس بکن باوئر ناراحت هستم، این خبر برای فوتبال آلمان دردناک است، او برای ما مثل یک پدر بود.

او در ادامه گفت: در مورد تیم ملی کره، خوشحالم که مسئولیت هدایت این تیم را بر عهده دارم. درست است که برای اولین‌بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارم، اما به مربیگری این تیم افتخار می‌کنم و آمادگی کامل داریم. این تیم استعدادهای زیادی دارد که شایستگی کسب عنوان قهرمانی را برایش فراهم می‌کنند. البته کار آسانی نخواهد بود.

کلینزمن در خصوص تقابل با بحرین گفت: بازی با بحرین آسان نخواهد بود و می‌دانیم که شروع همیشه سخت است و باید به همه حریفان احترام بگذاریم. برای این مسابقه آماده هستیم و تیم بسیار خوبی داریم. خوشحالم که این تیم را هدایت می‌کنم. قدم به قدم پیش می‌رویم اما هدف‌مان رسیدن به فینال است.

سرمربی کره در پایان عنوان کرد: در جام جهانی گذشته در قطر لحظات زیبایی را سپری کردیم و آغاز مسابقات قهرمانی آسیا حکایت از فشرده بودن رقابت‌ها دارد. زمانی که شما میزبان مسابقات هستید، همه دوست دارند در مراحل بالا حضور داشته باشید. قطر مدافع عنوان قهرمانی است و امکان دارد ما هم با این تیم قطر روبه‌رو شویم. آنچه قطر در افتتاحیه ارائه داد، تمجید برانگیز است.

دیدگاه‌ها