کد خبر : 1994378 | 24 دی 1402 ساعت 15:48 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره کره‌جنوبی: می‌خواهم در هر مسابقه برنده شوم

هوانگ هی چان می‌گوید که بازیکنان تیم ملی کره جنوبی درباره خستگی ناشی از فشردگی مسابقات صحبت نمی‌کنند.

ستاره کره‌جنوبی: می‌خواهم در هر مسابقه برنده شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را فردا و برابر بحرین برگزار می‌کند. هوانگ هی چان بازیکن ولورهمپتون به همراه یورگن کلینزمن در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخ‌گوی سوالات بود.

هوانگ هی چان که در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرده بود، گفت: پس از تقریبا یک سال به قطر برگشتم. همه اعضای تیم به خوبی آماده شده‌اند. طرفداران مشتاقانه منتظر شروع مسابقات هستند. می‌خواهم با آرامش عمل کنم و از تجربیات قبلی‌ام استفاده کنم.

هوانگ هی چان که گل پیروزی بخش کره جنوبی مقابل پرتغال را در جام جهانی 2022 به ثمر رساند و منجر به صعود آنها از مرحله گروهی شد، درخصوص نگرانی‌ها بابت افت بدنی بازیکنان این تیم گفت: با توجه به تعداد بازی‌های انجام شده، ممکن است برنامه بازی‌ها خسته کننده به نظر برسد. اما همه اهمیت این مسابقات را می‌دانند. همه بازیکنان خوشحال هستند که برای تیم ملی بازی می‌کنند. آنها اغلب در مورد سختی آن صحبت نمی‌کنند. آنها در مورد جنبه‌های مثبت و نحوه عملکرد خوب صحبت می‌کنند.

1978475

او ادامه داد: من مشتاقانه منتظر شروع مسابقات هستم. روند آماده سازی پیش از این مسابقات خوب بود. اکنون که مسابقات آغاز می‌شود، می‌خواهم آن را با نتایج نشان دهم. به عنوان یک بازیکن، می‌خواهم در هر بازی پیروز شوم. در هر بازی خوب بازی خواهم کرد و اگر این کار را انجام دهم، می‌توانم به نتیجه‌ای که می‌خواهم (برد) برسم.

هوانگ هی چان قبل از شرکت در مسابقات 11 گل و 3 پاس گل برای تیمش به ثبت رساند و بهترین عملکرد خود را از زمان انتقال به ولورهمپتون نشان داد. او گفت: در مقایسه با فصل‌های گذشته، تعداد بازیکنان ما در بخش هجومی افزایش یافته است. من فقط خوب استراحت کردم و سخت تمرین کردم تا نتایج خوبی کسب کنم. این سومین سال است که در ولورهمپتون حضور دارم، بنابراین باید از کمک زیاد هم تیمی‌ها و اطرافیانم تشکر کنم.

دیدگاه‌ها