کد خبر : 1994389 | 24 دی 1402 ساعت 16:05 | 24.5K بازدید | 39 دیدگاه

حتی برای 45 دقیقه؛

بازگشت دیوانه‌وار ژاپن، شگفتی‌سازی ممنوع!

بی‌شک زیباترین بازی جام ملت‌های آسیا تاکنون مصاف ژاپن و ویتنام بوده که البته فقط یک نیمه از آن تمام شده است.

بازگشت دیوانه‌وار ژاپن، شگفتی‌سازی ممنوع!

به گزارش "ورزش‌سه"، ژاپن با توجه به نتایجی که در جام جهانی کسب کرده و روند رو به رشد محسوسی که طی سال‌های اخیر طی کرده، مدعی اول قهرمانی قاره در جام ملت‌های 2023 به شمار می‌رود و شروع آنها در مسابقات هم استنباطی غیر از این را به ذهن متبادر نمی‌کرد.

شاگردان هاجیمه موریاسو که در اوج هماهنگی هستند و آماده جام جهانی 2026 می‌شوند، افتتاحیه جام مقابل ویتنام را با گل دقیقه 11 مینامینو ستاره سابق لیورپول و مهره کلیدی این روزهای موناکو آغاز کردند، اما اتفاقات شگفت‌انگیزی در راه بودند و شاگردان فیلیپه تروسیه سرمربی سابق ژاپن موفق شدند در کمال ناباوری در دقایق 16 و 33 دو بار دروازه آبی‌پوشان ژاپنی را باز کنند.

این نتیجه‌ای نبود که کسی تصورش را پیش از شروع بازی داشته باشد و البته اتفاقی هم نبود. ویتنام نمایش کاملا روانی مقابل ستاره‌ها و تیم منسجم ژاپن ارائه می‌داد و آنها بارها با پاسکاری‌های متعدد و کوتاه در زمین حریف مالکیت توپ را در دست داشتند ولی در آخر پایین بودن کیفیت بازیکنان این تیم به چشم می‌آمد.

در سوی مقابل ژاپن بدون استرس و با حملات بابرنامه که بازیکنان این تیم از کناره‌ها و پشت محوطه جریمه اضافه می‌شدند و عمق خط دفاعی ویتنام را هدف قرار داده بودند، به دنبال تغییر نتیجه بودند و خیلی هم برای این ماموریت به دردسر نیفتادند تا وقتی سوت پایان نیمه به صدا درآمد، پیروزی 3 بر 2 به سود ژاپن روی تابلو نقش بسته باشد.

ژاپن گل اول را روی ضربه تماشایی و دقیق مینامینو به ثمر رساند تا این بازیکن هم به همراه اکرم عفیف دو گله شود و در وقت‌های اضافی هم یک شوت تماشایی و فنی دیگر که زیباترین گل جام تاکنون بوده، برای سومین مرتبه دروازه تیم قابل احترام تروسیه را فرو ریخت.

حتی با دیدن یک نیمه هم می‌توان با جرات گفت که مصاف این دو تیم نسبت به 4 مسابقه‌ای که در روزهای اول و دوم برگزار شده، زیباتر و جذاب‌تر بوده و حالا همه در انتظار شروع نیمه دوم و نمایش دو تیم هستند.

دیدگاه‌ها