کد خبر : 1994396 | 24 دی 1402 ساعت 16:41 | 31.8K بازدید | 25 دیدگاه

پنیا کلین‌شیت می‌کند؟

امشب عیار این بازیکن بارسا مشخص می‌شود

امشب اینیاکی پنیا اولین ال‌کلاسیکوی خود را تجربه خواهد کرد؛ آن هم در فینال سوپرجام.

امشب عیار این بازیکن بارسا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جدید ترکیب ثابت بارسا در دیدار مقابل رئال مادرید، حضور ایناکی پنیا درون دروازه است. این دروازه‌بان در غیاب تراشتگن مصدوم تاکنون چندین بازی متوالی انجام داده، اما این اولین‌بار است که در برابر رئال به میدان می‌رود. پنیا در این مدت با وجود گل‌هایی که دریافت کرده، عملکرد خوبی ارائه داده است.

1978497

با این حال فینال سوپرجام داستان دیگری است. اول از همه، به‌خاطر ماهیت رقیب. یک ال‌کلاسیکو همیشه و تحت هر شرایطی حساس و مهم است و وقتی برای اولین بار در آن به میدان می‌روید، بیشتر نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرید. این اولین فینالی است که پنیا با تیمش بازی می‌کند. تا به حال بازی‌هایی که او انجام داده در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری بوده و هیچ‌کدام مثل این فینال تعیین کننده نبوده‌اند. این در واقع یک آزمون واقعی برای پنیا خواهد بود. 

جانشین تراشتگن شدن هرگز کار آسانی نیست. پنجشنبه شب او در نیمه نهایی مقابل اوساسونا دروازه بارسا را بسته نگه داشت. این دومین‌بار است که او این کار را در این فصل انجام می‌دهد. مورد دیگر مقابل اتلتیکو مادرید اتفاق افتاد، در یک بازی خوب از سوی بارسا که گلی دریافت نکردند. 

1972528

در هشت بازی دیگر که پنیا انجام داده، همیشه حداقل یک گل را دریافت کرده است. اینیاکی می‌داند که امشب می‌تواند اولین جام فصل را در یک مسابقه کلیدی کسب کند و اینکه چه نقش مهمی در این راه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها