کد خبر : 1994398 | 24 دی 1402 ساعت 16:35 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

سرقت از خانه ستاره نیوکسل در جریان بازی با سیتی

خانه جوئلینتون، بازیکن نیوکسل، در جریان بازی مقابل منچسترسیتی مورد حمله سارقان قرار گرفت.

سرقت از خانه ستاره نیوکسل در جریان بازی با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، خانه جوئلینتون، ستاره نیوکسل، در جریان دیدار روز شنبه مقابل منچسترسیتی مورد سرقت قرار گرفت تا او جدیدترین بازیکنی باشد که قربانی سرقت از بازیکنان لیگ برتری می‌شود.

این بازیکن برزیلی به همراه خانواده‌اش از روی سکوهای ورزشگاه سنت جیمزز پارک تماشاگر بازی شب گذشته بودند. بازیکن نیوکسل به دلیل مصدومیت از ناحیه ران این بازی را از دست داده بود.

در کنار نتیجه شکست 3-2 مقابل سیتی، جوئلینتون شب گذشته را با یک خبر تلخ دیگر به پایان رساند. به گزارش دیلی میل، جوئلینتون در جریان مسابقه هشداری مبنی بر ورود سارقان به خانه‌اش دریافت کرد. او این سرقت را به پلیس اطلاع داد و یک هلیکوپتر به محل خانه او اعزام شد.

1978503

پلیس نورثامبریا در بیانیه‌ای تایید کرد که سارقان پیش از دخالت پلیس، محل را ترک کردند. در این بیانیه آمده است: "دقیقا قبل از ساعت 19:30 دیروز یک صاحب خانه با پلیس تماس گرفت و گزارش داد سه مرد داخل خانه آن‌ها هستند. خوشبختانه صاحب خانه در خانه حضور نداشت اما یک هشدار امنیتی روی تلفن خود دریافت کرده بود و بلافاصله این اتفاق را به پلیس گزارش داد. پلیس به محل اعزام شد، اما سارقان از محل متواری شده بودند."

در ماه‌های اخیر بازیکنان سرشناس لیگ برتر مانند جک گریلیش، کوین دی‌بروینه، ویکتور لیندلوف و ژوائو کانسلو در دوران حضورش در سیتی مورد سرقت قرار گرفته بودند.

دیدگاه‌ها