کد خبر : 1994422 | 24 دی 1402 ساعت 19:21 | 24.5K بازدید | 9 دیدگاه

به هیچکس اجازه نمی‌دهم از تیمم انتقاد کند؛

سرمربی اردن: مشکل از ما نیست، ژاپن خیلی قوی بود

سرمربی اردن می‌گوید شکست پرگل تیمش در دیدار دوستانه برابر ژاپن نتیجه اشتباهات فردی بازیکنان بوده و برنامه و تاکتیک‌های او هیچ مشکلی ندارند.

سرمربی اردن: مشکل از ما نیست، ژاپن خیلی قوی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن که در جام ملت‌های آسیا با کره جنوبی، بحرین و مالزی هم‌گروه است، در آخرین مرحله آماده‌سازی خود برای این رقابت‌ها سه بازی دوستانه برگزار کرد؛ این تیم 2-1 مقابل لبنان شکست خورد و سپس 2-1 قطر را شکست داد و در آخرین مسابقه خود با نتیجه 6-1 برابر ژاپن باخت.

حسین عموته، سرمربی مراکشی اردن، امروز در نشست خبری پیش از اولین بازی خود برابر مالزی گفت: بازی اول همیشه مهم است و انتظار داریم که بازی سختی داشته باشیم. باید برای کسب 3 امتیاز تمرکز داشته باشیم. پیروزی در این بازی به ما کمک می‌کند در بازی‌های بعدی با اطمینان و آسودگی بازی کنیم.

او سپس در خصوص بازی دوستانه برابر ژاپن صحبت کرد و گفت: ژاپن حریف قدرتمندی بود و تیم ما در این بازی سست بود و اشتباهات فردی زیادی مرتکب شد. ما در دفاع تمرکز نداشتیم، اما برای رفع اشتباهات تلاش کردیم و در 5 روز گذشته تا حدودی بهبود یافتیم. آمادگی روحی مهم‌ترین چیز است.

عموته، سرمربی سابق السد قطر و وداد مراکش، در خصوص انتقادات به شیوه بازی 3-4-3 خود پاسخ داد: اشتباهات ربطی به برنامه من ندارد. من مسئول نتایج هستم و اجازه نمی‌دهم کسی در مورد برنامه‌ها و بازیکنان من بحث کند. من نظرات را می‌پذیرم و با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کنم، اما انتقاد را نمی‌پذیرم. بازیکنان باید قانع شوند و هیچکس نباید پشت اشتباهات فردی پنهان شود.

همچنین احسان حداد، مدافع اردن، نیز گفت: هواداران جاه‌طلب هستند و حق دارند از ما مطالبه زیادی داشته باشند. ما آنها را مقصر نمی‌دانیم و قدر انتقاد آنها را می‌دانیم. روحیه ما بالاست و به دنبال حضور در مراحل بعد هستیم.

او ادامه داد: ما از پیروزی مقابل قطر سود بردیم و باخت برابر ژاپن هم ما را به تصحیح اشتباهات سوق داد. بهتر است سخت برای یادگیری تلاش کنیم. به هواداران قول می‌دهیم که انتظارات آنها را برآورده کنیم.

دیدگاه‌ها