کد خبر : 1994441 | 24 دی 1402 ساعت 20:13 | 19.3K بازدید | 21 دیدگاه

زیباترین گل جام تا امروز: نظر بدهید! (ویدئو)

کیتو ناکامورا زیباترین گل جام را تا این لحظه وارد دروازه ویتنام کرد.

زیباترین گل جام تا امروز: نظر بدهید! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، کیتو ناکامورا، ستاره تیم ملی ژاپن، با ضربه بغل پا و دیدنی از گوشه محوطه جریمه و تحت فشار یارگیری شدید بازیکنان ویتنام توپ را به کنج دروازه ویتنامی‌ها فرستاد تا ژاپن با برتری نیمه نخست را به پایان برساند.

ویتنامی‌ها که در این مسابقه فراتر از حد انتظار ظاهر شده بودند، روی دو ضربه آزاد ژاپن را سوپرایز کردند و در حالی که یک بر صفر از این تیم عقب بودند نتیجه را به دو بر یک تغییر دادند.

برتری آنها طولانی مدت نبود و مینامینو کار را به تساوی کشاند، اما زخم کاری را کیتو ناکامورا به قلب رویاهای آنها وارد کرد، تساوی یک نیمه‌ای مقابل ژاپن هم می‌توانست نتیجه خوبی برای ویتنامی‌ها باشد و با روحیه بهتری در نیمه دوم به میدان می‌آمدند، اما خلاقیت هافبک تیم ملی ژاپن ورق را به سود سامورایی‌ها برگرداند و نیمه نخست سه بر دو به سود ژاپن به پایان رسید.

ویدئو: 321934

این گل تا این لحظه در کنار ضربه سر معز علی یکی از زیباترین گل‌های جام بود و با اختلاف در صدر قرار دارد، تسلط بالای بازیکنان روی توپ و تکنیک و توانایی که در انجام حرکات با توپ دارند در این صحنه بار دیگر به چشم آمد، یک گل زیبا فراتر از قاره آسیا!

دیدگاه‌ها