کد خبر : 1994442 | 24 دی 1402 ساعت 20:22 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف سرمربی اندونزی به دشواری صعود از گروه ژاپن

سرمربی تیم ملی اندونزی می‌گوید که شاگردانش به دنبال خلق نتیجه‌ای متفاوت با آخرین تقابل برابر عراق هستند.

اعتراف سرمربی اندونزی به دشواری صعود از گروه ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اندونزی نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را فردا برابر عراق برگزار می‌کند. شین تائه یونگ، سرمربی کره‌ای تیم ملی اندونزی، بر آمادگی شاگردانش برای دیدار فردا تأکید کرد.

شین تائه یونگ امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: تمام اعضای تیم برای دیدار برابر عراق کاملا آماده‌اند. بازیکنان برای ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند و البته متفاوت با آخرین تقابل برابر عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 آماده‌اند.

وی در خصوص دلایل شکست دو ماه پیش مقابل عراق با نتیجه 5-1 در مقدماتی جام جهانی گفت: عوامل متعددی در رقم خوردن این نتیجه موثر بودند، از جمله ناتوانی ما در برپایی اردوی آماده‌سازی مناسب برای این مسابقه که در آن زمان و با توجه به شرایطی که تیم داشت، این نتیجه به دست آمد.

1978569

وی خاطرنشان کرد: تیم عراق از نظر فیزیکی و فنی قوی است، اما این عوامل نمی‌تواند تیم اندونزی را از عملکرد خوب در مسابقه فردا باز دارد.

سرمربی تیم ملی اندونزی در خصوص احتمال راهیابی به دور دوم این مسابقات گفت: این یک مأموریت سخت و دشوار است، به ویژه اینکه در این گروه تیم‌های قدرتمند ژاپن و عراق نیز حضور دارند. با این وجود، بازيكنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا به شكل مطلوب ظاهر شوند.

سرمربی اندونزی ادامه مسابقات را مستلزم حمله و گلزنی دانست، چرا که بازی دفاعی مقابل تیم‌های قدرتمند سود چندانی برای تیم آنها نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها