کد خبر : 1994448 | 24 دی 1402 ساعت 20:37 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

جواب مبهم ژابی آلونسو به طرفدار رئال!

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت به رئال مادرید جواب مبهم و جالبی داد.

جواب مبهم ژابی آلونسو به طرفدار رئال!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی 42 ساله بایر لورکوزن از زمانی که هدایت تیم آلمانی را برعهده گرفته باعث تحولات شگفت انگیزی در این تیم شده است. او از اکتبر 2022 به لورکوزن پیوست و در سال اول حضورش تیمش در رده ششم بوندسلیگا کار را به پایان برد و به لیگ اروپا رسید. این فصل هم برای این تیم خارق العاده سپری شده است و این تیم موفق شده در بوندسلیگا با ثبت بهترین شروع تاریخش صدرنشین شود و همچنین در لیگ اروپا با کسب 6 برد در 6 بازی مقتدرانه به مرحله حذفی راه پیدا کند.

از زمانی که درخشش ژابی آلونسو در تیم جدیدش آغاز شد، زمزمه‌هایی در مورد بازگشت او به عنوان مربی به یکی از تیم‌های سابقش یعنی لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ شدت گرفت و با ارتباط کارلو آنچلوتی با تیم ملی برزیل و احتمال ترک رئال در تابستان او بیشتر از همه برای هدایت رئال دیده می‌شد. البته آنچلوتی نهایتا در ماه دسامبر قراردادش را تمدید کرد و به این شایعات پایان داد. خود ژابی هم بارها از اینکه در تیم آلمانی‌اش خوشحال است صحبت کرده است.

1978578

او در صحنه‌هایی که در برنامه ال‌چیرینگیتو پخش شده، در آلمان با دانشجویانی اسپانیایی روبه‌رو شده است که از او می‌پرسند که چه زمانی به رئال مادرید برمی‌گردد و ژابی هم پاسخ داده است: "من در حال حاضر اینجا هستم. مثل شما در اراسموس هستم."

اراسموس به بورسی تحصیلی گفته می‌شود که دانشجویان برای مدت چند ترم در چند کشور به تحصیل می‌پردازند و بعد به کشور خود برمی‌گردند.

دیدگاه‌ها